سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمار مراجعان به دادسرای عمومی و انقلاب قزوین کاهش یافت

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: روزانه ۱۶۰۰ نفر وارد ساختمان دادسرای قزوین می‌شدند که با اجرای طرح ثبت ورود ارباب رجوع این رقم به یک سوم کاهش یافت.

حسین رجبی  دادستان عمومی و انقلاب قزوین در نشست با کارکنان دستگاه قضایی استان قزوین افزود: تلاش‌های زیادی شده تا ورودی به دادسرا‌ها را کاهش دهیم و از حجم اطاله دادرسی‌ها بکاهیم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: همه ما موظف به رعایت قوانین و مقررات هستیم و با ورود به دستگاه قضا باید خود را مطابق با ضوابط و مقررات وفق دهیم و محدودیت‌های قانونی و حتی نانوشته این دستگاه را بپذیریم.

این مقام قضایی با بیان اینکه جلب رضایت مردم موضوعی مهم است که باید به آن توجه داشته باشیم، اظهار کرد: با تمام سختی‌ها و فشار کار قدردان زحمات همکاران هستیم، ولی توقع داریم که عملکرد شعب روز به روز بهتر و تعامل همکاران با ارباب رجوع صبورانه و برادرانه باشد تا رضایت مردم یعنی صاحبان اصلی انقلاب اسلامی در بهترین وجه حاصل شود.

وی تاکید کرد: همه همکاران قضایی مکلف هستند تا برای پیشبرد اهداف دستگاه قضا و چشم انداز‌های ترسیم شده برای قوه قضاییه تلاش و همکاری لازم را داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.