سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزشگاه‌های علمی آزاد زیر ذره‌بین نظارت/پلمب ۱۲ آموزشگاه متخلف استان

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : آموزشگاه‌های علمی آزاد زیر ذره‌بین نظارت اداره کل آموزش و پرورش استان می‌روند.

مهریار حاتمی رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه در استان کرمانشاه ۷۰۰ آموزشگاه علمی آزاد از اداره کل آموزش و پرورش استان مجوز گرفته‌اند، گفت : بنای ما این است که نظارت جدی بر این مراکز داشته باشیم.

حاتمی با هشدار به آموزشگاه‌های علمی غیرمجاز، تاکید کرد: در برخورد با متخلفان جدی هستیم و آموزشگاه‌های علمی غیرمجاز را به مردم معرفی می‌کنیم. 

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به پلمب ۱۲ آموزشگاه متخلف استان در ماه گذشته، گفت: این آموزشگاه‌های علمی تخلفاتی از جمله نداشتن مجوز داشته‌اند.

حاتمی اضافه کرد: بجز آموزشگاه‌های زیر نظر آموزش و پرورش، دیگر آموزشگاه‌های آزاد اعم از آموزشگاه‌های زیر نظر فنی و حرفه‌ای، ارشاد و ... حق آموزش درسی به افراد زیر ۲۰ سال را ندارند و ارائه آموزش‌های درسی آن‌ها به افراد زیر ۲۰ سال تخلف است و با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی اشاره‌ای هم به در برنامه بودن اجرای طرح جامع ساماندهی مشاوران آموزشگاه‌های آزاد داشت و گفت: با اجرای این طرح تلاش خواهیم کرد نگذاریم افراد غیرمتخصص در حوزه مشاوره به دانش‌آموزان فعالیت داشته باشند.

حاتمی تاکید کرد: مشاورینی که تخصصشان مشاوره دادن به دانش آموزان نیست، با ارائه مشاوره‌های غلط می‌توانند مسیر زندگی تحصیلی دانش‌آموزان را در معرض آسیب‌های جدی قرار دهند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.