سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا پایان سال ۱۴۰۵؛

خراسان جنوبی گازرسانی به شهر و روستاهای سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهد

گازرسانی به ۱۱ شهر و ۸۰۵ روستای سیستان و بلوچستان تا پایان سال ۱۴۰۵ به همت شرکت گاز خراسان جنوبی انجام می‌شود.

محمودی مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: با توجه به رو به اتمام بودن طرح های گازرسانی در خراسان جنوبی، ۱۱ شهر و ۸۰۵ روستای سیستان و بلوچستان تا پایان سال ۱۴۰۵ به همت شرکت گاز خراسان جنوبی گازرسانی خواهد شد.

او افزود: با توجه به عملکرد ممتاز شرکت گاز خراسان جنوبی در اجرا و اتمام طرح های گازرسانی در استان، این شرکت مأموریت یافته تا بخش اعظمی از گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های سیستان و بلوچستان را انجام دهد.

محمودی اظهار کرد: قصر قند، نیک شهر، سرباز و ساربوک، چانف، جکیگور و پارود از جمله شهر‌ و روستا‌هایی هستند که در این استان و با همت شرکت گاز خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.


بیشتر بخوانید


مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به این‌که برای اجرای طرح های فوق اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان مورد نیاز است، ادامه داد: اعتبار طرح های گازرسانی به سیستان و بلوچستان از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران تأمین می‌شود و پیش‌بینی می‌شود برای اجرای این تعداد طرح گازرسانی در سیستان و بلوچستان، ۱۲ هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و ۲۴۴ کیلومتر خط انتقال اجرا شود.

او با اشاره به آغاز عملیات اجرایی شبکه تغذیه طرح محور قصرقند با اجرای بیش از هزار و ۵۰۰ متر شبکه تغذیه، بیان کرد: تاکنون ۸ پیمان در زمینه مطالعات، نقشه‌برداری و طراحی خطوط انتقال، تغذیه و توزیع، ۲۰ پیمان در خصوص خرید کالا و یک پیمان گازرسانی و عملیات اجرایی شبکه تغذیه محور قصرقند پیمان‌سپاری شده‌اند.

برچسب ها: گازرسانی ، شرکت گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.