سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث پروژه‌های مجتمع خدماتی با همت جهادی در مرز چذابه خوزستان

در راستای ارائه خدمات بهتر و میزبانی از زائران حسینی اربعین در مرز‌های خوزستان، ۴ مجتمع خدماتی در محدوده پایانه مرزی چذابه با همکاری معاونت عمرانی استانداری و بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان احداث می‌گردد.

سرهنگ سید اسلام موسوی، مسئول بسیج سازندگی سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان گفت: در راستای تفاهم نامه بسیج سازندگی سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان و معاونت عمرانی استانداری خوزستان ۴ مجتمع خدماتی با متراژ در مجموع ۹۰۰ متر مربع در محدوده مرز چذابه در حال احداث است.

سرهنگ موسوی می گوید: اجرای پروژه‌های مجتمع خدماتی با محوریت ستاد اربعین کشور، کمیته زیر ساخت اربعین حسینی استانداری خوزستان و تامین اعتبار آن از محل اعتبارات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور صورت گرفته و توسط شهرداری اهواز و بسیج سازندگی سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان اجرایی می‌شود.

او گفت: احداث این مجتمع‌ها که از ده روز گذشته آغاز گردیده است با حمایت و همکاری گروه‌های جهادی و ارائه خدمات عام المنفعه بسیج سازندگی صورت گرفته و ان شالله با همت جهادی تاقبل از اربعین حسینی افتتاح می‌گردد.

 این مجتمع‌ها شامل استراحتگاه و خدمات بهداشتی می‌باشد که برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران و در راستای خدمات ستاد اربعین حسینی کشور صورت گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.