سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه هزار و ۸۰۰ ماسک بین مردم توفان زده سیستان توزیع شد

سرپرست جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از توزیع سه هزار و ۸۰۰ عدد ماسک از روز گذشته تاکنون بین مردم توفان زده منطقه سیستان واقع در شمال این استان خبر داد.

سید محمدمهدی سجادی اظهار کرد: نیروهای هلال احمر همزمان با بروز توفان و وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در شمال سیستان و بلوچستان در منطقه حاضر شدند و خدمات رسانی به مردم را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در همین راستا به همت اعضا و داوطلبان خانه‌های هلال سه هزار و ۸۰۰ ماسک بین ۸۴۸ خانواده‌های مناطق روستایی منطقه سیستان توزیع شده است و در این مدت بیش از ۶۰ امدادگر هلال احمر برای ارائه خدمات در این مناطق حضور داشتند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان هم از مراجعه ۸۳۳ نفر از شهروندان سیستانی در پی وقوع توفان طی شبانه روز گذشته به مراکز درمانی خبر داد.

مجید محبی اظهار کرد: در پی موج جدید وزش باد در منطقه سیستان از ۱۱ تیر ماه تاکنون در پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز ۶۴۷ نفر از مردم این منطقه‏ راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند که از این تعداد ۱۲۸ نفر اکنون بستری هستند.

وی افزود: مشکل تنفسی، قلبی و چشمی از عمده مشکلات مردم در این مدت بوده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تمامی نیروهای ‏امدادی و خدمات‌رسان در مسیرهای ارتباطی منطقه سیستان آماده‌باش ‏هستند تا در صورت نیاز اقدام به کمک‌رسانی کنند.‏

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.