سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین آب شرب روستاها خط قرمز مدیریت استان یزد

استاندار یزد گفت: نظارت بر توزیع و قیمت اقلام کالایی و تامین آب شرب در روستاها، خط قرمز مدیریت استان یزد است.

 مهران فاطمی استاندار یزد در نشست با دهیاران استان یزد با بیان اینکه از این پس دهیاری‌ها به عنوان دستگاه اجرایی شناخته می‌شوند، اظهار کرد: بودجه روستا‌ها را با محوریت دهیاری‌ها پررنگتر می‌کنیم و این موضوع در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد نیز مورد تاکید قرار می‌گیرد.

او با تاکید بر ضرورت پرهیز دهیاران از مسائل حاشیه‌ای خاطرنشان کرد: یک دهیار موفق، از حاشیه‌ها و حاشیه سازی‌ها اجتناب می‌کند چراکه در غیر این‌صورت امور روستا با هر تعداد جمعیت با چالش جدی مواجه می‌شود.

فاطمی مشارکت بالا در انتخابات را برای امنیت و منافع ملی کشور، بسیار مهم دانست و گفت: این مشارکت بالا در گرو رضایتمندی و پیگیری مطالبات مردمی است.

استاندار یزد با اشاره به لزوم اجتناب دهیاران از ورود به حواشی سیاسی و انتخاباتی، تصریح کرد: یک دهیار به عنوان مدیر اجرایی روستا نباید در زمان انتخابات از یک کاندیدای مشخص حمایت کند و همه باید برای خدمت به مردم، ایجاد رضایت عمومی، امیدآفرینی و مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنیم.

او افزود: تمامی دهیاران موظف به تعامل مثبت و سازنده و حفظ ارتباط بدنه اجرایی با نمایندگان مجلس، برای گره گشایی از امور زندگی مردم هستند.

استاندار یزد با اشاره به گرانی برخی اقلام کالایی در روستا‌ها اذعان کرد: علاوه بر تاثیر هزینه حمل و نقل در قیمت کالاها، بخشی از این گرانی‌ها نامتعارف است که با بررسی گزارش فرمانداران در ستاد تنظیم بازار استان یزد، برای توزیع و نظارت بیشتر تصمیم‌گیری می‌شود.

فاطمی مسئله تامین آب شرب روستاییان را خط قرمز مدیریت استان یزد عنوان کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی و پیگیری مستمر دهیاران، بخشداران، فرمانداران و مدیران آبفا، تامین آب شرب روستا‌ها به هر شکل ممکن، انجام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.