سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار سمنان:

سهمیه آرد نانوایی‌ها با تخلف کم‌فروشی کاهش می‌یابد

بهرامی با بیان اینکه کم‌فروشی در برخی نانوایی‌های شهرستان طی بازرسی‌ها رصد و گزارش شد، گفت: سهمیه آرد نانوایی‌هایی که کم‌فروشی کنند، کاهش می‌یابد.

فرماندار سمنان ابراز کرد: هوشمندسازی فروش نان از اقدام‌ها و دستاوردهای دولت سیزدهم است که موجب مشهود شدن بسیاری از تخلفات در حوزه آرد و نان به ویژه در زمینه کم‌فروشی شد.

وی افزود: مهارت نانوا در فرآوری خمیر و پخت نان نقشی مهم و موثر در کیفیت نان دارد و طی سال گذشته و امسال دوره‌های آموزشی به منظور ارتقای مهارت نانوایان در مرکز استان سمنان برگزار شده است.

بهرامی تصریح کرد: برای ارتقای کیفیت خدمت رسانی به شهروندان اکنون ۲۵ نانوایی در نقاط مختلف شهر سمنان تا ساعت ۲۲ نان پخت می‌کنند و افزایش شمار نانوایی‌های فعال تا ساعت ۲۲ در دستور کار است.

فرماندار سمنان با بیان اینکه کم‌فروشی در برخی نانوایی‌های شهرستان طی بازرسی‌ها رصد و گزارش شد، گفت: سهمیه آرد نانوایی‌هایی که کم‌فروشی کنند، کاهش می‌یابد.

فرماندار سمنان گفت: حضور خباز با مباشرش در نانوایی‌های این شهرستان الزامی و در صورت نبود هر کدام از این افراد، مساله مورد پیگیرد قانونی قرار می‌گیرد.

بهرامی اضافه کرد: بازرسی‌های اخیر از نانوایی‌های مرکز استان سمنان نشان می‌دهد مالک خبازی و یا مباشرش در زمان فعالیت نانوایی حضور ندارند و فقط کارگر در نانوایی حضور دارد، غیبت خباز و نبود نظارت بر فعالیت کارگر نانوایی، بر کیفیت نان موثر است و بر این اساس، با نانوایی‌های متخلف برخورد می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
سلام من نانواهستم علت نبودنان باکیفیت نبودنیرو کاربلد درنانوایی است واین نبودنیروکارعلتش دستمزد پایین نانوایی می باشدکیحاضرمیشه باروزی ۲۰۰ تا۲۵۰ اونم درماه چهارروزتعطیل بدون حقوق کار کنه