سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقدمات راه اندازی چهار بازارچه دائمی در خرم آباد فراهم شد

شهردار خرم آباد گفت: مقدمات لازم برای راه اندازی بازارچه دائمی گل و گیاه، مهارت و صنایع دستی بانوان و ۲ بازارچه میوه و تره بار در این شهر فراهم شده است.

داریوش بارانی بیرانوند  شهردار خرم آباد گفت: بازارچه‌های محلی خرم آباد با هدف رونق کسب و کار و بر مبنای اساسنامه قانونی در حال انجام و سازمان میادین شهرداری موظف شده است بازارچه‌های موقت و دائم را در سطح شهر ایجاد کند.

او با اشاره به لزوم ایجاد بازارچه‌های تنظیم بازاری اظهار داشت: در این راستا بازارچه بانوان در انتهای خیابان گلستان ۹ خرم آباد و حداقل ۲ بازارچه دائمی میوه و تره بار نیز امسال در این شهر راه اندازی خواهد شد.

شهردار خرم آباد ادامه داد: این بازارچه‌ها در انتهای بلوار حج و جنب میدان کریم خان راه اندازی می‌شوند تا مردم بتوانند محصولات مختلف با کیفیت را با قیمت‌های مناسب خریداری کنند.

بارانی بیرانوند گفت: بازارچه بانوان با توجه به مهارت‌ها و توانمندی‌های بانوان سرپرست خانوار، افراد توانمند و همکاری دستگاه‌های حمایتی مربوطه تا پایان تیرماه جاری راه اندازی و بازارچه دائمی گل و گیاه نیز در خروجی خرم آباد به سمت کوهدشت مستقر می‌شود که این طرح دارای مصوبه شورای ترافیک و پارکینگ است.

 

برچسب ها: شهرداری ، بازارچه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
آرام
۱۳:۵۰ ۱۵ تير ۱۴۰۲
نحوه ثبت نام برای غرفه بانوان چطورهست؟