سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نهضت خدمات مومنانه دهه امامت و ولایت در کرمان

سردار نظری گفت: نهضت خدمات مومنانه دهه امامت و ولایت با اعتبار ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به همت سپاه و بسیج در کرمان در حال اجرا است.

سردار محمدعلی نظری ضمن تبریک عید غدیر و  گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای غدیر گفت: در دهه امامت و ولایت، نهضتی را با عنوان خدمات مومنانه و تقسیم این خدمات بین افراد نیازمند در استان و خدمات عمرانی به همت گروه‌های جهادی و بسیج  سازندگی شروع کردیم.

او  با اشاره به اینکه در این دهه توزیع بیش از ۱۰۰ هزار غذای گرم که طبخ و توزیع آن به همت گروه‌های جهادی انجام می‌شود، صورت می‌گیرد، افزود: همچنین اقلام خوراکی از سوی خیران آماده شده است و به همت ائمه جماعات، گروه‌های جهادی و بسیجیان بین افراد نیازمند به خصوص  نیازمندان در حاشیه شهر‌ها توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: به سن حاج قاسم و طبق روال ۴ ساله بعد از شهادت این بزرگوار، طی این دهه آبرسانی به ۶۳ روستا را  در ۷ شهرستان  کلید زدیم که امیدواریم این ۶۳ روستا را قبل از دهه امامت و ولایت سال بعد به بهره برداری برسانیم و  این عملیات آبرسانی با کمک خیر و خارج از قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)  انجام می شود.

سردار نظری با اشاره به اجرای عملیات عمرانی و کمک به ساخت مساجد  و گلزار شهدا تصریح کرد:  ساخت و تکمیل  مساجد در بیش از ۱۳ شهرستان و  کمک به ساخت و ترمیم گلزار شهدای گمنام ۲۱ شهرستان را در برنامه خود داریم. 

او به ارائه خدمات رایگان پزشکی در برخی از نقاط محروم به همت معاونت دفاع زیستی و گروه‌های جهادی  استان اشاره کرد و افزود: در روز عید قربان،  نذر قربانی بیش از ۳۰۰ راس دام به همت گروه‌های جهادی صورت گرفت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به توزیع بسته‌های معیشتی، فرهنگی و ورزشی  بین افراد نیازمند  پرداخت و بیان کرد: توزیع بسته‌های عفاف و حجاب در قالب زیست عفیفانه  از سوی گروه‌های خودجوش و جهادی صورت گرفت.

او به آغاز برخی از عملیات‌های عمرانی درون سپاهی در این دهه اشاره کرد و گفت: این عملیات ها، شامل: ساخت پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌های مقاومت بسیج و منازل مسکونی سازمانی و جهش ملی مسکن شخصی کارکنان سپاه است که این عملیات‌ها را در این هفته کلید زدیم و امیدواریم سریع‌تر به بهره برداری برسند.

سردار نظری  تصریح کرد: همچنین کمک  به  ساخت و تکمیل ۱۷۱ منزل مسکونی محرومان  که در دستور کار گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی قرار گرفته است، از اقدامات این دهه  است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.