سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهار هکتار از اراضی شهرستان ازنا طعمه حریق شد

فرماندار ازنا گفت: چهار هکتار از اراضی دیم و منابع طبیعی روستای باغموری این شهرستان طعمه حریق شد که با تلاش نیرو‌های آتش نشانی، منابع طبیعی و مردم محلی مهار شد.

محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا اظهار کرد: با اعلام خبر آتش سوزی در برخی از مراتع منابع طبیعی عزیز آباد و اراضی گندم دیم روستای باغموری بلافاصله ستاد مدیریت بحران به موضوع ورود و با کمک نیرو‌های محلی نسبت به اطفای حریق در کمترین زمان ممکن اقدام کرد.

فاتحی با اشاره به گرمای شدید هوا، افزود: کشاورزان شهرستان ازنا به منظور جلوگیری از آتش سوزی به دلیل گرمای هوا هر چه سریعتر محصولات خود را برداشت و زمان را از دست ندهند و با توجه به گرم شدن هوا و هشدار‌های صادره طی روز‌های آتی با برنامه ریزی برداشت محصولات را تسریع کنند.

اوافزود: همچنین از دستگاه‌های متولی به ویژه جهاد کشاورزی انتظار می‌رود کمباین‌ها را به سمت اراضی دیم هدایت و موضوع برداشت را مدیریت کند.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان ازنا گفت: بنا به دستور استاندار، ظرفیت همه دستگاه‌ها باید در شرایط بحرانی حریق در اختیار ستاد بحران باشد و هر دستگاهی در اطفای حریق کوتاهی کند برابر قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

ازنا در ۱۴۰کیلومتری شرق لرستان واقع شده است.

برچسب ها: آتش سوزی ، فرمانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.