سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار ریگان:

دهیاران، مشوق مهاجرت معکوس به روستاها شوند

آبیار گفت: دهیاران باید تلاش خود را برای ایجاد اشتغال و تولید ثروت به منظور تقویت مهاجرت معکوس به روستا‌ها به کار گیرند.

مراد آبیار در همایش دهیاران شهرستان ریگان با تبریک ۱۴ تیرماه روز دهیاری ها و شهرداری ها گفت: دهیاران به عنوان بازوان توانمند اجرایی در روستا هستند و این موضوع نشان از جایگاه مهم این نهاد در رسیدگی به مطالبات روستائیان دارد.

او با اشاره به اینکه دهیار به معنی واقعی امانتدار مسئولیت خدمت به مردم در امور مرتبط با روستا است، افزود: افزایش جمعیت و حضور مردم، مولفه اصلی توسعه و تقویت روستا است و  دهیاران باید تلاش خود را برای ایجاد اشتغال، ارائه خدمات مطلوب و تولید ثروت به منظور تقویت مهاجرت معکوس به روستا‌ها به کار گیرند.

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه دهیاران گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های خود را در اختیار مردم قرار دهند، بیان داشت: ۱۵۰ هزار مترمربع آسفالت به زودی در روستا‌های شهرستان ریگان اجرا خواهد شد.

سرهنگ مصطفی دهقانیان، فرمانده سپاه ریگان  در این مراسم  با تبریک عید غدیر و روز دهیار گفت: با کار و تلاش شبانه روزی، امید را در دل اهالی مناطق محروم شهرستان زنده کنیم.

او فزود: با راه اندازی محلات اسلامی در روستا‌های شهرستان ریگان، بخشی از مشکلات مردم مرتفع خواهد شد.

موسی ملائیان، بخشدار مرکزی ریگان در این مراسم با تبریک روز دهیاری ها و شهرداری ها به دهیاران  شهرستان ریگان گفت: توسعه زیر ساخت ها در هر روستا می‌تواند باعث ماندگاری اهالی آن منطقه شود.

او افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته و تلاش دهیاران، روستا‌های شهرستان تبدیل به کارگاه عمرانی شده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.