سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۱۵ خرده فروش مواد مخدر در دورود

فرمانده انتظامی شهرستان دورود ازشناسایی و دستگیری ۱۵ خرده فروش و کشف بیش از ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدروبیش از ۴۰۰ عدد قرص روان گردان در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ"جمشیدسیاه منصور" فرمانده انتظامی شهرستان دورود بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، کلانتری های، پاسگاها، یگان امداد و پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی شهرستان دورود در راستای برنامه‌های مقابله‌ای خود با خرده فروشان مواد مخدر با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی ۱۵ متهم که اقدام به فروش مواد افیونی در این شهرستان می‌کردند شدند.

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت این افراد اعزام و طی چند عملیات آن‌ها را دستگیر و و از آنان بیش از ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر و بیش از ۴۰۰ عدد قرص روان گردان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دورود با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند بر عزم جدی پلیس شهرستان در مقابله با سوداگران مرگ تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

 

برچسب ها: انتظامی ، دستگیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.