سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از پروژه های عمرانی منطقه یک شهرداری یزد

عضو شورای اسلامی شهر یزد و نماینده شورا در منطقه یک شهرداری گفت: ۵۰ پروژه عمرانی در آستانه عید غدیر خم با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

محسن ابوترابی عضو شورای اسلامی شهر یزد و نماینده شورا در منطقه یک با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در حوزه آسفالت معابر و باز پیرایی پارک‌ها است، گفت: پارک دانش امام شهر با اعتبار ۶ میلیارد تومان باز پیرایی شد همچنین این پارک با الهام از باغات ایرانی طراحی شده و در اختیار اهالی محل قرار گرفته است.

به گفته او: یکی از مشکلات عمده مردم منطقه یک مشکلات آسفالت منطقه بود در همین راستا بخش‌هایی از منطقه یک ازجمله امامشهر، صدر آباد، محمود آباد، امیر آباد، کسنویه و بلوار جمهوری آسفالت و قسمت‌های مورد نیاز، لکه گیری شد.

نماینده شورا در منطقه یک شهرداری افزود: در این منطقه، بیش از ۱۰ معبر در حال پیاده رو سازی است روشنایی برخی بلوار‌ها از جمله بلوار آیت الله طباطبایی و بلوار امیر آباد نیز تکمیل شده است.

محسن ابوترابی در پایان گفت: شهرداری نیز در صدد هست تا مشکلات شهری منطقه را الویت بندی و در اسرع وقت برای رفع آن اقدام کند تا رضایتمندی شهروندان منطقه یک افزایش یابد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۴ تير ۱۴۰۲
کجای امیرآباد وکسنوبه آسفالت شده که ما ندیدیم؟
منطقه 1 بشدت وضعیت آسفالتش باید رسیدگی شود با لکه گذاری ( شما میگید لکه گیری) کار درست نمیشه.
بعد از 30یا40سال خیلی زشته با سمبل کردن و لکه گذاری و رفع تکلیف میکنید.
برای نوسازی باید هزینه کنید چون عوارض نوسازی گرفتید نه عوارض برای سمبل کاری!!
تنگ نظری و تنبلی و نداشتن تحمل و تاثیر انتقاد خیرخواهانه در یزد معضل فرهنگی برای مسئولین هست و انگار باز هم در یزد همچین پوست اندازی نیست لذا نبود انعطاف و عدم توجه به نیاز مردم موجب افسردگی بوده وهست