سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادر نشدن مجوز خروج از کشور برای دانشجویان مشمول فاقد معافیت تحصیلی در اربعین حسینی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : مجوز خروج از کشور برای دانشجویان مشمول فاقد معافیت تحصیلی در اربعین حسینی صادر نمی‌شود.

مسعود همتی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در محرم و مراسم راهپیمایی اربعین حسینی تقاضای مشمولان دانشجو برای دریافت مجوز خروج از کشور به صورت غیرحضوری و اینترنتی افزایش می‌یابد گفت : متقاضیان باید قبل از ثبت و ارائه درخواست مجوز خروج از کشور از صدور معافیت تحصیلی خود اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: مشمولان دانشجو لازم است با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک انتظامی به نشانی sakha.epolice.ir نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود اقدام کنند.

همتی گفت: در صورتی که سنوات مجاز تحصیلی دانشجویان به اتمام رسیده است و هنوز موفق به فارغ التحصیلی نشده اند، با موافقت کمیسیون موارد خاص دانشگاه مربوطه می‌توانند از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰ درخواست سنوات ارفاقی خود را ثبت کنند.

وی افزود: در صورت ثبت نشدن معافیت تحصیلی دانشجویان در سامانه وظیفه عمومی و یا بلا تکلیفی سنوات تحصیلی و اخذ مجوز، این مشمولان مجاز به خروج از کشور نخواهند بود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.