سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام تشریفات گمرکی کالا‌های صادراتی برای بیش از ۱۰۲ هزار دستگاه کامیون

مدیرکل گمرکات کرمانشاه از انجام تشریفات گمرکی کالا‌های صادراتی برای بیش از ۱۰۲ هزار دستگاه کامیون خبر داد.

علی اصغر عباس زاده مدیرکل گمرکات کرمانشاه گفت : در سه ماهه نخست از سال جاری ۱۰۲ هزار و ۷۸۳ دستگاه کامیون حامل کالای صادراتی با انجام تشریفات گمرکی از طریق حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه کالای خود را به خارج از کشور صادر کردند.

وی افزود: از مجموع تعداد کامیون‌های عبوری حامل کالای صادراتی از حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه گمرک پرویزخان با تردد ۳۸ هزار و ۹۴۸ دستگاه کامیون بیشترین سهم کامیون‌های حامل کالای صادراتی را در بین گمرکات استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: سهم گمرک خسروی از کامیون‌های حامل کالای صادراتی در سه ماهه نخست سال‌جاری از گمرکات استان کرمانشاه ۲۵ هزار و ۲۶۱ دستگاه بوده است.

عباس زاده به تعداد کامیون‌های عبوری از سایر گمرکات استان کرمانشاه اشاره و عنوان کرد: تعداد کامیون‌های گمرکات سومار، شوشمی و شیخ صله به ترتیب ۱۵ هزار و ۷۲۸ دستگاه، ۱۲ هزار و ۵۶۱ دستگاه و ۱۰ هزار و ۲۸۵ دستگاه بود.

وی ادامه داد: حجم کالای صادراتی توسط تعداد کامیون‌های سه گمرک سومار، شوشمی و شیخ صله ۷۰۴ میلیون و ۶۹۵ هزار و ۳۰۰ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۸۰۱ هزار و ۸۰ تن است.

عباس زاده به عمده کالا‌های صادراتی از طریق حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه اشاره و بیان کرد: این کالا‌ها شامل میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و. بوده است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.