سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقای سطح توانمندی و انتقال تجربیات، هدف برگزاری همایش‌های منطقه

 معاون سیاسی وزیر کشور هدف از برگزاری نشست‌های منطقه‌ای در حوزه انتخابات را آموزش مسوولان برگزاری انتخابات و تبادل تجربیات بین آنان بیان کرد.

 معاون سیاسی وزیر کشور در جمع معاونین سیاسی و فرماندارن استان‌های اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، قزوین، قم و مرکزی در اصفهان گفت: هدف از برگزاری نشست‌های منطقه‌ای در حوزه انتخابات، آموزش مسوولان برگزاری انتخابات و تبادل تجربیات بین آنان با هدف افزایش سطح توانمندی در اجرا می‌باشد.

محمدرضا غلامرضا  افزود: انتخابات تجلی حضور اراده مردم آن‌هم در نظام مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی است و در این نظام اسلامی، با توجه به اینکه میزان رای ملت است، حضور و مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که بر همین مبنا، باید محل اهتمام و تمرکز قرار گیرد.

اوخاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو، چهل و یکمین انتخاباتی است که در کشور برگزار می‌شود و ستاد انتخابات براساس چهار مؤلفه تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت از ابتدای فرآیند اولیه انتخابات تا زمان برگزاری، این مولفه‌ها را به جد مدنظر داشته و دارد.
غلامرضا گفت: همه مسوولان برگزاری انتخابات در هر موقعیت و جایگاهی که هستند، باید در چارچوب اخلاق و قانون گام برداریم و از نگاه ناعادلانه و تبعیض‌آمیز پرهیز کنیم.


غلامرضا  افزود: همکاری و هم‌افزایی نهاد‌های حاکمیتی با بهره‌مندی از ظرفیت‌های دولتی و مردمی برای برگزاری پرشکوه انتخابات و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن و تبلیغات منفی ایادی آن ها، امری ضروری است.


معاون سیاسی وزارت کشور تصریح کرد: وزارت کشور و ستاد‌های اُستانی در انتخابات به عنوان مجریان برگزاری نباید هیچ سوگیری سیاسی داشته باشند و ضرورت دارد از رأی مردم به عنوان امانت و حق الناس صیانت کنند.

سومین همایش منطقه‌ای آموزش انتخابات با حضور مدیران کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری، فناوری اطلاعات، فرمانداران و مسوولان آموزش انتخابات استان‌های اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، قزوین، قم و مرکزی به میزبانی استانداری اصفهان روز‌های ۱۳و ۱۴ تیر در اصفهان برگزار می‌شود.
 

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.