سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه کسب‌وکار‌های روستایی استان اردبیل در دستور کار است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: توسعه کسب‌وکار‌های روستایی و تبدیل ظرفیت‌های کشاورزی استان به ثروت جزو برنامه‌های اصلی دولت است.

یاسر عبدالهی عابد در رویداد هم‌اندیشی انتقال فناوری به کسب‌وکار‌های روستایی «روستای نوفن» گفت: استان اردبیل در حوزه‌های بسیار گوناگونی همچون کشاورزی، باغداری، گردشگری، صنایع‌دستی و روستایی، ظرفیت‌های بسیار ویژه و فرااستانی و فراملی دارد.

او افزود: تبدیل ظرفیت‌های موجود استان اردبیل به ثروت در حوزه‌های مختلف، نیازمند ورود بخش‌های فناورانه و تخصصی است که علاوه بر تبدیل ظرفیت‌ها به ثروت، در بازدهی و تولید ثروت و کیفیت، تأثیرات جهشی بسیار قابل توجهی را در پی خواهد داشت.

ورود فناوری به کشاورزی با اجرای طرح «روستای نوفن»

محمدصادق حسنی، مدیر توسعه زیست‌بوم کسب‌وکار صندوق کارآفرینی امید نیز در این نشست بیان کرد: طرح ویژه «روستای نوفن» که در سطح کشور عملیاتی شده، تأثیرات بی‌سابقه‌ای در حوزه کسب‌وکار‌های روستایی پدید خواهد آورد که از اهداف این طرح ورود فناوری به کشاورزی و توسعه فناوری در کسب‌وکار‌های روستایی است.

او تصریح کرد: این رویداد تلاش می‌کند که در کل کشور و استان‌ها ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و دارای محصول فناوری را شناسایی و در اختیار کسب‌وکار‌های روستایی قرار دهد تا بهره‌وری و ارزش افزوده در این کسب‌وکار‌ها افزایش یابد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.