سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۱۰۰ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب بین نوعروسان مناطق محروم

۱۰۰ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب بین نوعروسان مناطق محروم استان‌های اصفهان و چهارمحال وبختیاری توزیع شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در استان‌های اصفهان، چهارمحال وبختیاری و یزد در این آئین، ترویج ازدواج آسان و فرزندآوری را از یکی از رویکرد‌های سپاه دانست و گفت: این تعداد جهیزیه هرکدام به ارزش ۲۰ میلیون تومان شامل ۱۰ قلم ازجمله لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، فرش، یخچال واجاق گاز ساخت ایران با مشارکت قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه و قرارگاه منطقه‌ای حضرت سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه است که به زوج‌های جوان در مناطق محروم استان‌های اصفهان وچهار محال و بختیاری اهدا شد.

سردار جواد استکی افزود: نیروی زمینی سپاه در ۱۰ عرصه از جمله لایروبی قنات، احداث جاده، آبرسانی و آبخیزداری و ساخت مسکن ومدرسه به محرومان استان‌های اصفهان، چهار محال وبختیاری و یزد خدمت رسانی می‌کند.

او گفت: ساخت ۱۷ مدرسه در استان اصفهان و ۵۰ مدرسه در استان چهار محال وبختیاری و حدود ۱۲۰۰ کیلومتر جاده روستایی در استان اصفهان و احداث جاده به طول بیش از هزار کیلومتر در مناطق سخت گذر استان چهار محال وبختیاری در دستور کار دارد.

سردار استکی افزود: همچنین نیروی زمینی سپاه ساخت ۱۵ هزار خانه را در استان چهارمحال در دستور کار دارد که تامین زمین از منابع استانی و ساخت آن را قرارگاه امام حسن برعهده گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.