سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد بدون اغماض محیط زیست با صنایع و معادن آلاینده

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت : به طور قطع محیط زیست با صنایع و معادن آلاینده با رعایت یک چارچوب اصولی و ضوابط و قوانین و مقررات بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

احد جلیلیان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در دیدار با سرپرست فرمانداری کنگاور گفت : با توجه به اینکه محیط زیست یک مساله مهم و حفاظت از آن یک وظیفه شرعی در قانون بیان شده است، همه ما در قبال حفظ و حراست از این امانت و موهبت الهی مسئول هستیم.

وی افزود: آموزش و تنویر افکار عمومی سرلوحه برنامه‌های محیط زیست است و تمام تلاش همکاران محیط زیست استان در این است که با آموزش‌های زیست محیطی و فرهنگ سازی در جهت رسیدن به اهداف توسعه پایدار مثمرثمر عمل کنیم و امیدواریم فرمانداری در این راستا یاریگر ما باشد.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه، خواستار همکاری و همیاری بیش از پیش فرمانداری با محیط زیست شد و گفت: امیدواریم با توجه به نگاه مثبت فرماندار این شهرستان به محیط زیست شاهد پیشرفت این در عرصه‌های زیست محیطی باشیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به برخورد بدون اغماض با آلایندگان محیط زیست، گفت: واحد‌های صنعتی و تولیدی آلاینده در استان کرمانشاه به طور مستمر مورد پایش قرار می‌گیرند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.