سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای نشان «حبیب» به مداح و شاعر پیشکسوت آئینی

حاج «غلامرضا سازگار»، توانست نخستین نشان «حبیب» که توسط شورای هنری بنیاد دعبل خزاعی طراحی و آماده سازی شده است را دریافت کند.

دومین نشست شورای سیاست‌گذاری بنیاد «دعبل خزاعی» برگزار شد که در آن، حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، ریاست سازمان تبلیغات اسلامی و هیئت سیاست‌گذاری بنیاد دعبل حضور پیدا کرد و بر اولویت‌دهی خدمات به پیشکسوتان و مفاخر، تجلیل و حفظ کرامت این سرمایه‌های ارزشمند کشور و همچنین، به تنوع بخشی و هدفمند نمودن خدمات با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و خیرین تأکید کرد. 

در ادامه، اعضای شورای سیاست‌گذاری نیز، بر توسعه خدمات با اولویت خدمت‌رسانی به پیرغلامان اهل بیت علیهم السلام تأکید کردند و با توجه به در پیش بودن ایام عزاداری حسینی، بر نظارت دقیق سازمان تبلیغات و صیانت از روند مداحی اصیل تأکید کردند.

گفتنی است امسال، رویداد «مقام مجنون» برای تکریم و پاسداشت پیرغلامان حسینی در سراسر کشور برگزار خواهد شد و در این میان، حاج «غلامرضا سازگار»، توانست نخستین نشان «حبیب» که توسط شورای هنری بنیاد طراحی و آماده سازی شده است را دریافت کند.

نشان «حبیب»، نمایه و یادگاری از این رویداد سالانه است که در سراسر کشور، به محضر پیرغلامان امام حسین علیه السلام اهدا می‌شود و به همین دلیل، در جلسه شورای سیاستگذاری بنیاد دعبل خزاعی، نخستین نشان حبیب توسط حاج محمود لولاچیان به حاج غلامرضا سازگار اهداء شد.

حاج غلامرضا سازگار متخلص به «میثم» است و از مداحان قدیمی و پیشکسوت و یکی از بزرگان شعر آئینی و از شناخته شده‌ترین شاعران این عرصه به شمار می‌آید و در حال حاضر نیز، از اعضای شورای سیاستگذاری بنیاد دعبل خزاعی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.