سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری عامل قتل مادر ۴۵ ساله و مصدومیت فرزند ۹ ساله اش در هندیجان

فرمانده انتظامی هندیجان گفت: قاتل فراری در عملیات هوشمندانه کارآگاهان پلیس در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ کاظم میرمقدم فرمانده انتظامی هندیجان می‌گوید: با دریافت گزارش از مرکز فوریت‌های ۱۱۰ هندیجان مبنی بر یک فقره درگیری و اختلاف خانوادگی به صورت مسلحانه در شهرستان که منجر به فوت یک خانم ۴۵ ساله و مصدومیت فرزند ۹ ساله اش شده بود قاتل و همدستانش متواری شده بودند.

او گفت: سریعا به همراه پلیس‌های تخصصی و کلیه امکانات موجود در محل حاضر و ضمن کنترل اوضاع و اتخاذ تمهیدات انتظامی جهت پیشگیری از هرگونه متشنج نمودن جو، اوضاع حاکم در محل کاملا مدیریت انتظامی شد و موضوع پرونده قتل به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هندیجان ادامه داد: طی ساعات اولیه فرد تیرانداز که به دلیل اختلاف خانوادگی با اسلحه کلاش به سمت مادر زن ۴۵ساله خود و پسر بچه ۹ ساله شلیک نموده و با اصابت گلوله مادر زنش فوت کرد  و فرزند ۹ ساله اش با تلاش‌های کادر درمان از از مرگ نجات یافت سریعا شناسایی و با عملیات تخصصی و تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم انتظامی و واخذ مجوزات قضایی در کمتر از ۴۸ساعت به مخفیگاه قاتل فراری در یکی از شهر‌های استان اعزام شدند.

سرهنگ میرمقدم گفت: ضمن شناسایی و دستگیری قاتل، ۲ نفر از همدستان او نیز در محل دستگیر و همچنین اسلحه ضارب کشف و خودروی آن‌ها نیز توقیف و عاملین این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۵ تير ۱۴۰۲
بد بخت شد