سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک واحد سردخانه غیرمجاز در رامهرمز پلمب شد

رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز از پلمب یک واحد سردخانه غیرمجاز در شهرستان خبر داد.

بهروز حقیقی رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز گفت: برابر گزارش‌های واصله یک واحد سردخانه غیر مجاز نگهداری فرآورده خام دامی در سطح شهرستان کشف و پلمب شد.

او می‌گوید: این سردخانه به صورت مخفی اقدام به جمع آوری ضایعات مرغ از مراکز عرضه در سطح شهرستان می‌نمود که پس از کشف آن توسط اکیپ نظارت شهرستان تمام محموله موجود در سردخانه توسط بازرسین دامپزشکی ضبط و پرونده متخلفان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 حقیقی گفت: در راستای تضمین سلامت و حفظ حقوق مصرف کنندگان ورود، حمل و نقل و نگهداری هر گونه فرآورده خام دامی باید با رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی مربوطه و در واحد‌های نگهداری مجاز صورت پذیرد و تمامی فرآورده‌های خام دامی دارای مشخصات و لیبل بهداشتی در مراکز رسمی تحت نظارت دامپزشکی تولید شوند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز، از شهر وندان در خواست کرد با توجه به حساسیت و اهمیت رعایت مسائل بهداشتی تاکید می‌گردد فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و با نظارت دامپزشکی تهیه و از خرید فرآورده‌های فاقد هویت و شناسنامه بهداشتی (تاریخ تولید و انقضا و کد ردیابی) خودداری کنند.

به گفته او در صورت مشاهده فرآورده بسته بندی فاقد لیبل و هویت و یا غیر بهداشتی را به شماره ۰۶۱۳۵۲۳۱۱۰ اطلاع رسانی نمایند تا برخورد قانونی با متخلفین صورت گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.