سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص بیش از ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بزرگراه اردبیل- سرچم

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: امسال بیش از پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بزرگراه اردبیل–سرچم اختصاص یافته است.

محبوب حیدری گفت: امسال بیش از پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل ردیف ملی و بانکی برای تکمیل بزرگراه اردبیل–سرچم اختصاص یافته و تلاش بر این است منابع مورد نیاز از محل‌های مختلف برای تکمیل این طرح تامین شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل طول بزرگراه اردبیل–سرچم را ۱۷۸ کیلومتر ذکر کرد که بهسازی ۱۴۴ کیلومتر آن در دستور کار قرار گرفته و از این میزان هم بهسازی ۳۲ کیلومتر به پایان رسیده است.

او با بیان اینکه در کنار بزرگراه اردبیل-سرچم راه‌اندازی یک مسیر جایگزین در دستور کار است ، می گوید: مسیر جایگزین در این بزرگراه مورد مطالعه قرار گرفته ولی بخاطر مسائل اجتماعی و نظر وزارتخانه، اجرای این طرح متوقف شده است.

حیدری با بیان اینکه امسال بهسازی جاده سربند- پارس‌آباد بهره‌برداری می‌شود ، گفت: بهسازی این مسیر به طول ۲۰ کیلومتر در دست اجرا قرار دارد.

او می گوید: در اجرای این طرح پیمانکار هزار میلیارد ریال از اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل مطالبه دارد و تلاش بر این است با پرداخت مطالبه پیمانکار، اجرای طرح سرعت گرفته و در زمان مقرر افتتاح شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل درباره بهسازی جاده سربند-مشگین‌شهر هم گفت: ۲۰ کیلومتر از این جاده با تامین اعتبارات لازم امسال بهره‌برداری می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.