سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرانوند به پرسپولیس: نصف پیشنهاد استقلال پرداخت کنید، می‌مانم!

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مقابل درخواست یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه اعلام کرده اگر نیمی از پیشنهاد استقلال برای دو فصل آینده از سوی پرسپولیس به او پرداخت شود، در تیم فعلی خود می‌ماند.

بعد از اینکه علیرضا بیرانوند قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس به صورت یک‌طرفه فسخ کرد، مسئولان باشگاه استقلال که پیشنهادی ۹۵ میلیارد تومانی برای دو سال به او داده بودند، مذاکرات با این بازیکن را جدی‌تر پیگیری کردند تا او را به خدمت بگیرند، اما به نظر می‌رسد تمایل بیرانوند برای ماندن در پرسپولیس باعث شده این مذاکرات فعلا بی‌نتیجه بماند.

درباره مباحث پیرامون علیرضا بیرانوند، دیشب (دوشنبه) حسین شهریاری، رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که با بیرانوند از گذشته دوست و رفیق بوده است، به منزل او رفت و برای ماندن این دروازه‌بان در پرسپولیس مذاکراتی با او انجام داد.

شرط بیرانوند برای ماندن در پرسپولیس

در این جلسه بیرانوند می‌گوید که علاقه دارد در پرسپولیس بماند، اما ابتدا این باشگاه باید مطالبات او مربوط به فصل گذشته را تسویه کند و از طرف دیگر نیمی از پیشنهاد باشگاه استقلال به عنوان دستمزد دو فصل آینده از سوی پرسپولیس به او پرداخت شود. 

با توجه به پیشنهاد ۹۵ میلیارد تومانی استقلال به این دروازه‌بان برای دو فصل، به نظر بیرانوند حاضر شده با مبلغ کمتر از سوی پرسپولیس قید پیشنهاد استقلال را بزند، با شرط آنکه حداقل باشگاه پرسپولیس به اندازه نیمی از پیشنهاد مالی استقلال یعنی حدود ۵۰ میلیارد تومان برای دو فصل آینده با بیرانوند قرارداد ببندد.

ایسنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۲۲:۳۲ ۱۴ تير ۱۴۰۲
چرا باید پول بیت المال را به فوتبالیستی بدهیم که بود و نبودش دردی از مملکت دوا نمی‌کند؟ آیا مردمی که در محرومترین مناطق کشور زندگی می‌کنند راضیند حق آنها به یک فوتبالیست داده شود؟
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۳ تير ۱۴۰۲
چقد شما پرسپولیسی ها بی وفایین
بخدا قسم بیرانوند و امیری پرسپولیس رو از چاه دراوردن و بردن بالا
نه یحیی بود نه زکریا نه کی و کی و کی
علی کریمی و محسن خلیلی هم نتونستن این اواخرشون غلطی کنن واسه پرسپولیس
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۳ تير ۱۴۰۲
کلا لنگی ها نمک به حرومن
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۳ تير ۱۴۰۲
اینم جوسازی پیروزیچی هاست.بیرو استقلالی بوده و الانم میادخانه
ش
۱۲:۴۰ ۱۳ تير ۱۴۰۲
استقلال بولوف زیاد می زنه ولی دست آخر موقع پول دادن توش می مونه مثل سایر بازیکنها و مربی ها که هنوز نتوانسته اند با استقلال تسویه کنند . الان 2 ساله باشگاه استقلال از آسیا حذف میشه فقط به خاطر شکایتی که بابت بدهیشان به فیفا می کنند بیرو جان تو هم برای استقلال باید آماده شکایت بشی چون باشگاه استقلال حتی 20 میلیارد هم از اون 95 میلیارد بهت نمیده . فریب ظاهرشون را نخور
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۳ تير ۱۴۰۲
چرا باید پول بیت‌المال رو اینجوری حیف و میل کرد؟یه بار اگه یه عنوان درست و حسابی هم توی آسیا می آوردن باز دل آدم نمیسوخت.این بازیکن ها فقط مصرف داخلی دارن وگرنه بیرون این مملکت دوزار هم نمی ارزن.عاقل باشید و پول بی زبون رو درست خرج کنید.
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۳ تير ۱۴۰۲
وقتی باید به سازمان خصوصی سازی ترازنامه مالی اعلام بشه و فدراسیون سقف بودجه برای تیم ها مصوب کرده مگه میشه یک سوم بودجه باشگاه صرف یک بازیکن بشه ؟! استقلال با این همه طلبکار و بدهی ۹۵ میلیاردش کجا بود که بخواد ۵۰ میلیارد هر فصل بهت بده !!! این پیشنهادو دادن برای ارام کردن هوادارانشون . هنوز تسویه حساب با بازیکنان فصل قبل نکردن و طبق مصاحبه در برنامه زنده اعلام کردن تو حساب باشگاه فقط ۱۵ میلیون پول موجوده !!!
اصلا فرض بگیریم این مبلغ داده شد دیگه از محالات تیمو بشه جمع کرد.
با این ترفند فقط می خواستن بعد از اون اتفاقاتی که سر تمرین افتاد جو باشگاهشون کمی آروم بشه , و در مقابل تو و باشگاه پرسپولیسو وارد حاشیه بشین
علی
۰۸:۵۹ ۱۳ تير ۱۴۰۲
خداحافظی کن برو ؛ مهرت از دلمون رفت ؛ دو روزه ما رو تا مرز سکته بردی ؛ دیگه هم هیچوقت از عشق و عاشقی حرف نزن