سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم سیستان و بلوچستان مومن ترین فادارترین و معتقد به نظام و آرمان‌های جمهوری اسلامی هستند

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: مردم عزیز استان مومن ترین، وفادارترین، ولایت مدارترین مردم و معتقد به نظام و آرمان‌های جمهوری اسلامی هستند.

 سردار دوستعلی جلیلیان در دیدار صمیمانه با ریش سفیدان و معتمدان محلی شهرستان سرباز و مولوی نذیر احمد سلامی نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: پلیس برای تامین و حفظ امنیت در جامعه با تمام قوا تلاش می‌کند تا ضمن ایجاد فضای امن برای شهروندان، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نیز به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نشان دهد.

 وی افزود: امنیت از نیاز‌ها و ضرورت‌های پایه‌ای فرد و جامعه تلقی می‌شود و تردیدی نیست که فقدان و یا اختلال در آن، پیامد‌ها و بازتاب‌های نگران کننده و خطرناکی را برای افراد جامعه به همراه خواهد داشت.

سردار جلیلیان گفت: معتمدان و ریش سفیدان با داشتن جایگاه اجتماعی همواره نقش سازنده و تاثیرگذاری در امنیت جامعه ایفا کرده اند و این نقش آنان در استان ملموس و قابل لمس است.

 فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: پلیس متعلق به همه مردم است و همواره خود را خادم مردم می‌داند و این افتخار بزرگی برای ما محسوب می‌شود. 

  در پایان این دیدار بزرگان و ریش سفیدان و معتمدان محلی شهرستان سرباز با قدردانی از عملکرد فرماندهی انتظامی در تامین نظم وامنیت اجتماعی و تحقق عدالت اجتماعی و اجرای طرح‌های امنیت محله محور، آمادگی خود را برای همکاری با پلیس در کاهش وقوع جرائم اعلام داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.