سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف پنج تن و ۵۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق و سه هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف پنج تن و ۵۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق در کرمانشاه خبر داد.

علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : مأموران پاسگاه قزانچی حین گشت زنی به یک دستگاه کامیونت مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران در بازرسی‌های انجام گرفته از کامیونت توقیفی پنج تن و ۵۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی برای صدور حکم لازم خبر داد.

کشف سه هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

ماموران انتظامی قصرشیرین موفق به کشف ۳ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان شدند.

ماموران انتظامی قصرشیرین در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی حین کنترل محور‌های مواصلاتی و پایانه مرزی خسروی به چند دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

ماموران در بازرسی‌های صورت گرفته از کامیون‌های توقیفی موفق به کشف ۳ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق شامل گازوئیل و بنزین شدند.

در این رابطه پنج دستگاه کامیون توقیف و پس از تشکیل پرونده جهت صدور احکام لازم به مراجع قضایی معرفی شدند

توقیف محموله هشت میلیاردی لباس تاناکورا در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان مرکز استان از توقیف یک دستگاه کامیونت حامل ۸ میلیارد ریال البسته تاناکورا خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامی "قزانچی" با اطلاعات دریافت شده از شهروندان از تردد یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل قاچاق در محور سراب نیلوفر – قزانچی با خبر شده و در این راستا بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

علیرضا دلیری بیان داشت: پس از مدتی کنترل خودرو‌های عبوری در محور یاد شده، کامیونت حامل قاچاق شناسایی شد، اما راننده خودرو بدون توجه به علائم هشدار دهنده و درخواست ماموران پاسگاه برای توقف؛ اقدام به فرار نمود.

این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام پس از مدتی تعقیب و گریز، کامیونت حامل کالای قاچاق متوقف و در بازرسی‌های انجام شده از آن مقدار ۲ تن و ۱۳۰ کیلوگرم لباس تاناکورا به قیمت تقریبی ۸ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ضمن اشاره به دستگیر شدن راننده و سرنشین خودرو، خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

کشف اسکناس‌های جعلی و قاچاق در کرمانشاه و قصرشیرین

اسکناس‌های جعلی و قاچاق در کرمانشاه و قصرشیرین با تلاش ماموران انتظامی استان کشف شد.

ایمان مرادی اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی از شهروندان مبنی بر نگهداری ارز قاچاق توسط فردی به هویت معلوم، پیگیری موضوع به مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قصرشیرین محول شد.

وی افزود: در این راستا پس از هماهنگی با مقام قضائی منزل مسکونی فرد یاد شده مورد بازرسی قرار گرفت و در نتیجه تعداد ۳۸۱ قطعه انواع اسکناس خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی قصرشیرین خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف ۴۸۰ میلیون ریال اسکناس جعلی در کرمانشاه

علیرضا دلیری تصریح کرد: با اقدام سریع و هوشمندانه مأموران کلانتری ۲۵ کرمانشاه، فردی که با استفاده از اسکناس‌های جعلی اقدام به خرید یک دستگاه کولر گازی کرده بود، دستگیر شد.

وی افزود: در پی اعلام شکایت فرد فروشنده، بلافاصله مأموران کلانتری ۲۵ وارد عمل شده و با استفاده از اقدامات فنی و شگرد‌های پلیسی متهم را در یکی از شهرک‌های حاشیه‌ای شهر کرمانشاه دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی بدنی از متهم تعداد ۲۸۰ قطعه اسکناس جعلی معادل ۴۸۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی روانه مرجع قضائی شد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.