سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

سه هزار مترمربع طرح بهداشتی درمانی در شهرستان دیر در دست ساخت است

عزیز نژاد گفت: در راستای تقویت زیرساخت ها و ارتقای کیفیت خدمات دهی پنج طرح بهداشتی درمانی با زیربنای ۳ هزار مترمربع در شهرستان دیر از توابع این استان در دست ساخت است.

حیدر عزیز نژاد معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در نشست با فرماندار شهرستان دیر اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیازمندی‌های عمرانی حوزه بهداشت و درمان استان را شناسایی و با اولویت نسبت به ساخت آن‌ها اقدام می‌کند.

وی افزود: اعتبار اولیه برای ساخت این طرح ها ۲۵۱ میلیارد ریال است که برای تکمیل و افتتاح با توجه به نوسانات قیمت‌ها به مبلغ ۹۰ میلیارد ریال نیاز است که انتظار می‌رود در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اختصاص داده شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآورشد: ۲ خانه بهداشت در روستاهای حاجی‌آباد و کنارترشان با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در زمینی به ترتیب با مساحت ۲۵۰ و ۲۰۰ مترمربع در دست ساخت است که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: پانسیون ۱۲ واحد پزشکان بیمارستان امام هادی (ع) نیز در محوطه این بیمارستان با زیربنا یکهزار و ۲۰۰ مترمربع و اعتبار اولیه ۷۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال ساخت است که برای تکمیل آن به حدود ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

عزیز نژاد اعلام کرد: برای خرید تجهیزات زیستی پانسیون ۱۲ واحدی پزشکان بیمارستان امام هادی (ع) به اعتباری حدود ۲۰ میلیارد ریال نیاز است.

وی افزود: ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت بردخون با پیشرفت ۷۰ درصد و زیربنا یکهزار و ۲۷۸ مترمربع و اعتبار اولیه ۷۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن ادامه دارد و برای تکمیل آن به اعتباری حدود ۴۰ میلیارد ریال نیاز است و برای تجهیز آن اعتباری حدود ۱۵ میلیارد ریال نیاز است.

وی اضافه کرد: پایگاه سلامت خیر ساز آبدان نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال و زیربنا ۱۲۰ مترمربع مراحل ابتدایی ساخت را طی می‌کند و انتظار می‌رود این طرح در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به ساختمان خیر ساز سی‌تی‌اسکن نیز گفت: ساختمان الحاقی سی‌تی‌اسکن بیمارستان امام هادی (ع) دیر با زیربنا ۱۸۳ مترمربع و پیشرفت ۷۵ درصدی در دست ساخت است که با تکمیل و تجهیز این ساختمان بخشی از نیازمندی‌های درمانی مردم منطقه مرتفع خواهد شد.

وی افزود: پانسیون ۲ واحدی پزشکان آبدان، خانه پزشک مرکز خدمات جامع سلامت بردستان، مجتمع آزمایشگاهی دیر، پایگاه سلامت شماره ۲ شهر دیر از جمله نیازمندی‌های حوزه بهداشت و درمان این شهرستان است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.