سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت پرونده ترور سردار سلیمانی از زبان دادستان کل کشور

دادستان کل کشور توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت پرونده ترور سردار سلیمانی و همراهانشان ارائه کرد.

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران گفت: جنایات آمریکا کم نیستند، زیرا صد‌ها جنایت از جنایات آمریکا را در پرونده قبل و بعد از انقلاب اسلامی شاهد هستیم.

وی در خصوص پرونده شهادت سردار سلیمانی گفت: پرونده شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به عنوان جنایتی است که در تاریخ به عنوان یک نمونه از جنایات خاص آمریکا ثبت شده است.

وی افزود: پرونده شهادت سردار سلیمانی به لحاظ اینکه مربوط به دو کشور ایران و عراق است فرآیند رسیدگی خاص خود را دارد که یک سری اقدامات در تهران انجام و یک سری اقداماتی هم در عراق انجام شده است.

دادستان کل کشور اظهار کرد: هماهنگی‌ها و جلساتی با مسئولین قضایی عراق داشتیم که به همین ترتیب در ایران هم در حوزه‌های مختلف از جمله وزارت امور خارجه، معاونت بین الملل قوه قضاییه و دادستانی کل کشور پیگیری‌های در حال انجام است.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: تاکنون قدم‌های موثری برداشته شده است، اما به علت اینکه پرونده بسیار مهم و گسترده است و تعامل ایران و عراق ویژگی خاص خود را دارد امیدواریم این پیگیری‌ها در دولت عراق و اقداماتی که در ایران در حال انجام است، به نتیجه مطلوب برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۶:۰۸ ۱۴ تير ۱۴۰۲
سلام. خسته نباشید. حقوق من که کارگرم به اندازه تورم اضافه نکرد.آقای وزیر کار ایران وماده 41 قانون کار را اجرا نکرد.که حقوق من به اندازه تورم اضافه نکرد. درخواست بازنگری شورای عالی کاردرسال 1402 را دارم.دستم به دامنتان وزیر کار ایران را استیضاح کنید
ناشناس
۰۶:۵۷ ۱۳ تير ۱۴۰۲
امیدواریم هرچه زودتر انتقام خون پاک شهید والامقام حاج قاسم سلیمان ومهندس المهدی وهمراهانشان از خیانتکاران ومزدوران بخصوص ترامپ قماریاز ورژیم منحوس صهیونیستی گرفته شود
ناشناس
۰۶:۱۷ ۱۳ تير ۱۴۰۲
الان کیفرخواست برای ترامپ صادرمیشه و ترامپ هم میاد
خخخخ
مریم
۲۲:۰۵ ۱۲ تير ۱۴۰۲
انشاالله خداوند کمک میکنه وقاتل وقاتلان به سزای عملشون میرسند
روحشون شاد ما رو از شفاعتتون محروم نکنید
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۲ تير ۱۴۰۲
کجایی سردار عزیز علمدار کربلا