سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان اراک خبر داد؛

طرح امنیت محله محور در ۱۱ نقطه شهر اراک اجرا شد

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: طرح امنیت محله محور با هدف رسیدگی به مطالبات مردم در پیشگیری از سرقت، کاهش جرایم و ارتقای امنیت اجتماعی در ۱۱ نقطه از شهرستان اراک اجرا شد.

علیرضا معیریان فرمانده انتظامی شهرستان اراک اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از پلیس، برخورد با جرایم مختلف به ویژه سرقت و مواد مخدر می‌باشد، روز گذشته، با بسیج تمامی یگان‌های انتظامی، طرح امنیت محله محور با اولویت محله‌های آسیب زا با بکارگیری ۹ تیم عملیاتی در ۱۱ محله از مناطق مختلف شناسایی شده در شهرستان اراک اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس با هماهنگی مقام قضائی با ورود به پاتوق معتادین که سوابق کیفری متعدد در امر سرقت و مصرف مواد مخدر داشته و باعث سلب آسایش عمومی شهروندان شده بودند، تعداد ۹ نفر معتاد متجاهر و نگهدارنده مواد مخدر را دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در همین راستا با تلاش انجام شده یک نفر سارق دستگیر و به ۱۱ فقره انواع سرقت در شهرستان اراک اعتراف کرد.

سرهنگ معیریان در پایان با اشاره به اینکه تعداد ۱۵ دستگاه انواع وسائط نقلیه خودرویی و موتوری متخلف و مزاحم نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد، از همکاری شهروندان با پلیس قدردانی و از آنان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در حوزه امنیتی را از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع رسانی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.