سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوام: حتما از استقلال شکایت می کنیم/ یقین دارم در خدمت بیرانوند خواهیم بود

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: با توجه به اغوا و تحریک صورت گرفته در مسئله علیرضا بیرانوند، از استقلال شکایت خواهیم کرد.

حسین دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره فسخ قرارداد یک طرفه علیرضا بیرانوند با سرخپوشان اظهار کرد: بیرانوند بازیکن پرسپولیس محسوب می شود و قراردادشان ۳ ساله است. به هر حال حالت اغوا کننده ای که از باشگاه رقیب استقلال صورت گرفته حق شکایت ما را محفوظ نگه داشته حتما از این باشگاه شکایت می کنیم، چون براساس بند ۴ ماده ۱۹ مقررات تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مصوب سال ۹۶ در فوتبال،بازیکن حرفه ای اگر مذاکره یا قراردادی بخواهد با باشگاه دیگری داشته باشد باید باشگاه فعلی اش را به صورت کتبی مطلع کند . ظاهرا مدیرعامل محترم باشگاه رقیب صراحتا مصاحبه کرده است که ما قبل از فسخ قرارداد بیرانوند با این بازیکن مذاکره کردیم. 

او ادامه داد: مدیرعامل باشگاه رقیب گفته که ما در حال مذاکره بودیم و این تخلف محض و بی قانونی است. اصل قراردادها در یک جامعه ایجاب می کند که بایستی اشخاص حقیقی و حقوقی به قراردادها مقید باشند و بی محابا با کسی که دارای قرارداد است حتی وارد مذاکره نشوند چه برسد به اینکه قرارداد ببندند . از لحاظ قوانین بین المللی این تحریک و اغوا محسوب می شود. 

دوام درباره اینکه فسخ قرارداد بیرانوند قانونی بوده یا نه! گفت: بیرانوند ۲ اخطار ۵و ۱۰ روزه به ما داده است ، اما در این فاصله مبالغی را از ما گرفت و اصل قرارداد دادیم و آپشن ها و مالیات را هنوز ندادیم. طبق بند ۱ ماده ۱۱ حقفسخ برای بازیکن قابل تصور نبوده است. بیرانوند پرسپولیسی بوده و خواهد بود و مطمئنیم با او خواهیم بود. هواداران نگران نباشند و بعضی اوقات تحریک هایی صورت می گیرد که مدیران از قانون اطلاعی ندارند . بازیکن فوتبال هم توانایی اش در آن چارچوب است و اطلاعات حقوقی ندارد و شاید با وکیلش مشورت نکرده است. یقین دارم در خدمت بیرانوند خواهیم بود.

او در پایان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و تورمی که هست شاید ذهنیت بیرانوند این بوده که مبلغ قرارداد را افزایش بدهد و متضرر نشود . شاید این عامل باعث فسخ قرارداد شده است، اما از لحاظ فوتبالی بیرانوند پرسپولیسی بوده، هست و خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۳۹ ۱۳ تير ۱۴۰۲
آره در بیت المال بازه بدید تا بیاد