سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خستگی‌ناپذیری صهیونیست‌ها در لفاظی‌های تکراری علیه ایران

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در نشستی مجددا مدعی شد ایران به دنبال سلاح هسته‌ای است.

«الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی در قدس اشغالی مدعی شد که ایران  قصد دارد به سلاح هسته ای دست یابد.

براساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، کوهن با در پیش گرفتن سیاست قدیمی صهیونیست‌ها مبنی بر ایران هراسی در ادامه لفاظی‌های خود ادعا کرد: اسرائیل نقش موثر و قوی در تلاش ها برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای دارد.

این درحالی است که صهیونیست‌ها با سیاست توسعه‌طلبانه خود علاوه بر اشغال کشور فلسطین حتی قسمت‌هایی از کشورهای مانند سوریه و مصر را نیز اشغال کرده و با داشتن بمب اتم تنها کشور هسته‌ای غرب آسیا هستند که جان مردم این منطقه را تهدید می‌کنند.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنین درباره تجاوز نظامی کنونی این رژیم به شهر جنین در شمال کرانه باختری رود اردن گفت: هدف این رژیم، گسترش جنگ به تمام کرانه باختری نیست.

منابع خبری صهیونیستی پیش از این گزارش دادند که حمله کنونی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است.

پس از توافق ایران و عربستان کشورهای عربی دیگر مانند بحرین و مصر نیز برای دست‌یابی به توافق با ایران در تلاش هستند. همین موضوع رژیم صهیونیستی را که در تلاش برای عادی‌سازی روابط با کشورهای منطقه است، به وحشت انداخته و با ادعاهای ایران‌هراسانه سعی در برهم زدن روابط تهران با کشورهای منطقه دارد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.