سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان جدید آبادان معارفه شد

آقای زندی به عنوان دادستان جدید آبادان منصوب شد.

امروز طی مراسمی با حضور مسئولانی محلی و استانی از اقدامات صورت گرفته توسط مرانی پور دادستان پیشین آبادان تکریم شد و روح الله زندی به عنوان دادستان جدید این شهرستان معارفه شد.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان در این مراسم گفت: دادستان با توجه به وظایف و تکالیفی که در قبال جامعه و مردم از جمله احیا حقوق عامه، برخورد با متجاوزین به حقوق جامعه، صیانت از بیت المال دارد باید از جنبه‌های مختلف وظیفه خود در فرایند رسیدگی از جهت تعقیب و برخورد با مجرمان را به خوبی انجام دهد.

علی دهقان خطاب به دادستان جدید شهرستان آبادان گفته: دادستان با رعایت حقوق مردم و جامعه باید در راستای برخورد قاطع و اثرگذار با کسانی که مخلان نظم عمومی و مخدوش کنندگان امنیت روانی جامعه تلاش کند.

روح الله زندی دادستان جدید آبادان هم گفت: مبارزه با فساد اصلی‌ترین وظیفه دادستان است به ویژه احیای حقوق عامه و ما در برخورد با تمام مواردی که به نحوی امنیت مردم را خدشه‌دار می‌کند هیچ خط قرمزی نداریم و در پیشگیری از وقوع جرم همه تلاش و توانمان را به کار می‌بندیم.

برای کاهش آسیب‌های اجتماعی با مسولان ادارات گفتگو می‌کنیم و همه مسولان مکلف به انجام وظایف خود در قبال مردم و جامعه خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.