سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع مشکلات واحد‌های تولیدی شهرستان قدس پیگیری می‌شود 

فخاری گفت: طبق برنامه‌ریزی برای سرکشی از میزان پیشرفت امورات، امروز بازدید از مراکز تولیدی شهرستان قدس از جمله تولید لنت ترمز و تغییرات تکنیکی برای توسعه کار‌های صنعتی به عمل آمد.

 علیرضا فخاری در حاشیه طرح دوشنبه‌های صنعتی و بازید از مراکز تولیدی شهرستان قدس گفت: طبق برنامه‌ریزی برای سرکشی از میزان پیشرفت امورات، امروز بازدید از مراکز تولیدی شهرستان قدس از جمله تولید لنت ترمز و تغییرات تکنیکی برای توسعه کارهای صنعتی به عمل آمد و توافق شد تا در مسیر تولید، موانع از طریق تسهیلات دولت رفع شود. 

وی ادامه داد: مواردی با کمک بنیاد مستضعفان در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، ساخت مدرسه و کمک‌های معیشتی به قشر آسیب‌پذیر در دستورکار قرار گرفت. 

استاندار تهران در مورد پساب تصفیه‌خانه شهرقدس عنوان کرد: بازگردانی پساب پیش‌بینی شده تا پساب 

را در چرخه مصرف مجدد بیاوریم و بخش عمده‌ای از این پروژه به نقطه قابل اطمینانی رسیده است، همچنین راه‌اندازی مدول دوم نیز در دستور کار قرار دارد. 

فخاری در مورد حریم زمین‌های محمدآباد گفت: رعایت حرایم در بخش‌های مختلف شورای عالی معماری و شهرسازی در حال بررسی است و در مورد محمدآباد نیز باید متناسب با جغرافیای منطقه باشد و منتظر جواب نهایی هستیم. 

وی خاطرنشان کرد: اتمام پروژه‌های نیمه تمام در دستورکار دولت قرار دارد و در این زمینه طبق جلسه‌ای که دیروز با وزیر بهداشت و درمان داشتیم برای بیمارستان شهریار بودجه مناسبی مصوب شده و امید است تا هفته دولت این پروژه تکمیل شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.