سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم استفاده از ظرفیت جهادی برای توسعه عدالت آموزشی

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپروش سیستان و بلوچستان گفت: شاخص‌های عدالت تربیتی در ابعاد کمی و کیفی باید با رعایت تفاوت‌های فردی، جنسیتی، فرهنگی و جغرافیایی در سطح استان ارتقا یابد.

  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، معاون آموزش متوسطه اداره کل در جلسه کارگروه استانی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر اظهار داشت:استفاده از ظرفیت جهادی برای توسعه عدالت آموزشی در جای جای استان ولایتمدار سیستان و بلوچستان ضرورت دارد.

علی سالاری با اشاره به برنامه‌ها و اهداف قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی افزود: این قرارگاه با بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌های درون و برون سازمانی، فعالیت‌های جهادی محرومیت‌زدایی آموزشی و تربیتی را به گونه‌ای راهبری می‌نماید که تمامی دانش‌آموزان مناطق مرزی، عشایری و روستایی از معلم با کیفیت و کلاس درس استاندارد برخوردار شوند.

معاون آموزش متوسطه استان شناسایی و اولویت بندی نیاز‌های مناطق هدف در حوزه نیروی انسانی، کلاس درس، ارتقای کیفیت فرآیند تعلیم و تربیت، مهیا کردن تجهیزات و رفع نیاز‌ها و کمبودها، شناسایی و زیباسازی و شاداب سازی مدارس فرسوده، به کارگیری ظرفیت‌های دولتی، غیردولتی، مردمی، خیریه و گروه‌های جهادی استان، ایجاد و تشکیل جلسات منظم کارگروه‌های عملیاتی ذیل قرارگاه جهادی استان و برنامه ریزی برای عملیاتی نمودن تفاهم نامه‌های بین اداره کل آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها را از اهم وظایف قرارگاه جهادی عدالت تربیتی ونصیب آموزشی برابر برشمرد.

وی در پایان از نگاه ویژه مسئولان وزارتخانه، سازمان نوسازی مدارس، خیرین و دستگاه‌های دولتی که در امر ساخت وساز مدارس، اجرای طرح شهید عجمیان، تعمیر و تجهیز میز و نیمکت و شاداب سازی مدارس همکاری می‌کنند تشکر نمود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.