سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمزمه های امید در اجرای طرح مسکن ملی گچساران

معاون راه وشهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در دوگنبدان گفت: طرح نهضت ملی مسکن گچساران نسبت به سایر نقاط این استان پیشرفت قابل توجهی دارد.

عزیزی در نشست شورای مسکن گچساران گفت: در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان گچساران نسبت به سایر شهرستان‌های استان پیشرفت قابل توجهی دارد.
 
معاون مسکن وباز آفرینی شهری راه وشهرسازی استان افزود: در صورت رفع مشکلات و تکمیل شدن واحد‌های مسکن ملی ظرف دوسال آینده همه واحد‌ها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
 
وی ادامه داد: طرح ۲۸۸ واحدی بنیاد مسکن در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد پیشرفت کاری دارد که با تکمیل شدن واحد‌ها در چند ماه آینده به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

معاون مسکن وباز آفرینی شهری راه وشهرسازی استان افزود: در زمینه جوانی جمعیت شهرستان گچساران در استان پیشرو است و به زودی حدود ۱۱۰ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت تحویل داده می‌شود.
 
فرماندار گچساران گفت: هزار و ۷۳۰ واحد در طرح نهضت ملی گچساران قرار دارد و عملیات اجرایی این واحد‌ها در این شهرستان فعال است.

دیهیمی خوب افزود: با اجرا و ساخت این واحد‌ها اجاره بهای خانه در این شهرستان کاهش می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه نظارت اصولی بر ساخت و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گچساران وجود دارد اضافه کرد: در زمینه آب، برق و جدول کشی معابر در طرح نهضت ملی در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان یکی دیگر از طرح‌های راه و شهرسازی است افزود: در سال جاری افزون بر ۲۳ میلیارد تومان اعتبار به این طرح فرهنگی و هنری اختصاص داده شده است که امیدواریم هرچه زودتر موانع اجرای برخی طرح‌های رفع و تکمیل شود.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان گچساران هم گفت: در این شهرستان ۲۸۸ واحد در مرحله اول نهضت ملی مسکن در دست اقدام است که ۷۵ درصد پیشرفت کاری دارد.

راغپور افزود: تاسیسات مرحله اول حدوداً به طور کامل کار شده و فعالیت‌های خوبی در این مرحله درحال اجرا است.

وی بیان کرد: در مرحله اول و دوم مشکل برق مطرح است که برای رفع آن وعده همکاری داده شده است.

رئیس بنیاد مسکن گچساران افزود: امیدواریم در صورت فراهم شدن شرایط مرحله اول تا پایان نیمه اول امسال تحویل داده شود.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۰۰ متقاضی در مرحله اول آورده اخیر خود را پرداخت نکرده‌اند که این خود روند اجرای طرح را کند کرده است.
 
محمود زارعی رئیس آبفا گچساران نیز گفت: در خصوص طرح فاضلاب مرحله اول برای ۲۸۸ واحدی نهضت ملی برآورد‌های لازم انجام شده و به زودی پیمانکار نیز مشخص و برای انشعاب آب نیز اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار دوگنبدان نیز گفت: سهمیه قیری که در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد از قبل نقسه استاندارد آن مشخص شده است.

قشقایی افزود: حدود ۱۴۲ تن قیر برای مسکن مهر در گچساران در نظر گرفته شده و پیمانکار آن نیز مشخص شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم راه و شهرسازی برای سهمیه قیر نهضت ملی مسکن از هم اکنون تلاش کرده تا اقدامات لازم به سرعت انجام شود. 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
نابودمان کردند و زجرمان دادند که خداوند انشالله اجر شان را دریغ نخواد کرد