سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی مجدد خودرو‌های برقی در پیاده راه رشت

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: فعالیت مجدد خودرو‌های برقی در بافت مرکزی پیاده راه فرهنگی این شهر آغاز می‌شود.

علیرضا زارع، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: حمل و نقل شهری بخش مهمی از چرخه محرک توسعه پایدار شهر‌ها است.

به گفته او، با پیشرفت تکنولوژی، تغییر بافت شهری و اصلاح شبکه حمل و نقل درون شهری و همچنین با توجه به نیاز بومی، وسایل حمل و نقل عمومی دیگری علاوه بر تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها در شهر‌ها به کارگیری شده اند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت افزود: در حال حاضر به منظور ارائه خدمات مطلوب و ارتقاء سطح کیفیت زندگی و امکانات عمومی رفاهی با انجام تعمیرات و اورهال، خودرو‌های برقی در پیاده راه فرهنگی فعالیت خود را مجدد آغاز خواهند کرد.

زارع تصریح کرد: فعالیت این خودرو‌ها به جابجایی شهروندان و گردشگران، خصوصا سالمندان و افراد کم توان در ۴ جهت (خیابان علم الهدی، خیابان شریعتی، خیابان سعدی و خیابان امام خمینی (ره) یاری خواهد رساند. 

برای نخستین بار در رشت در سال ۱۳۹۵ پس از اجرای پروژه بازآفرینی در بافت مرکزی، از خودرو‌های برقی استفاده شد که پس از مدتی به دلایل فنی و استهلاک، از فعالیت باز ماندند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.