سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام ویژه برنامه‌های رزمایش جهادگران صنعت و معدن کشور در شیراز

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن فارس به تشریح برنامه‌های رزمایش جهادگران صنعت معدن کشور به میزبانی شیراز پرداخت.

حسین پناهی با تبریک هفته صنعت و معدن گفت: صنعت و معدن از مهم‌ترین ارکان اشتغالزایی و توسعه کشور و همچنین پیشران تحول اقتصادی است.

او گفت: بخشی از مهمترین برنامه‌های سازمان صمت در هفته صنعت و معدن، سرکشی به خانواده معظم شهدای مهندس، شروع پایش عارضه یابی صنایع و معادن، برگزاری قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا (ص) شهرستان ها در نواحی مقاومت بسیج، همایش نخبگان صنعت در کارگروه‌های صنعت، معدن، انرژی، فناوری اطلاعات، برگزاری کارگاه آموزشی قوانین کسب و کار، برگزاری رویداد نیاز فناورانه صنایع در شهرک صنعتی و بازدید علمی پیشرفت از چندین واحد تولیدی و صنعتی است.

پناهی ادامه داد: برگزاری کلینیک سیار صنعت در شهرک‌های صنعتی باحضور مدیران و مسئولین ادارات شهرستان در آن واحد صنعتی و بررسی و حل مشکلات با هماهنگی بسیج ادارات و بسیج کارگری، برگزاری میز خدمت حمایت از تولید در مصلای نماز جمعه شهرستان‌ها و توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی در میان نیازمندان مناطق محروم از دیگر برنامه‌هایی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

او همچنین با اشاره به رزمایش تخصصی جهادگران صنعت و معدن فارس با محوریت گروه‌های جهادی صنعت یار و معدن یار به عنوان مهم ترین و بزرگترین برنامه این هفته، گفت: چهارشنبه ۱۴ تیرماه این رزمایش با تجمع بزرگ گروه‌های جهادی صنعت یار در شهرک صنعتی بزرگ شیراز با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

پناهی در توضیح بیشتر برنامه‌های رزمایش تخصصی جهادگران صنعت معدن فارس، گفت: آیین بهره‌برداری از صنایع راکد و نیمه فعال، بزرگداشت شهید هسته‌ای و شهید شاخص بسیج مهندسین صنعت معدن استان فارس مهندس شهید رمضان رستمی و تجلیل از گروه‌های جهادی برتر از دیگر برنامه‌های این رزمایش خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.