سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۶ معتاد متجاهر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در اشتهارد

فرمانده انتظامی اشتهارد از جمع آوری ۶ معتاد متجاهر و کشف ۳ موتور سیکلت سرقتی در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده شهرستان خبر داد.  

سرهنگ علی عزیزی گفت: در راستای کاهش و پيشگيری ازجرائم و همچنین پاسخ به مطالبات مردمی در برخورد با سارقان و معتادان متجاهر، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با حضور فعال عوامل انتظامی کلانتری ها و پليس های تخصصی در سطح شهرستان اشتهارد به اجرا در آمد.

او با اشاره به اهمیت اجرای اینگونه طرح ها، افزود: با تلاش های بی وقفه ماموران ۶ معتاد متجاهر از سطح پارک ها و مناطق جرم خیز دستگیر و جمع آوری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد با اشاره به دستگیر چند خرده فروش مواد مخدر در این طرح، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان، مقادیری انواع مواد مخدر نیز کشف و ضمیمه پرونده شد.

او  در ادامه با اشاره به کشف ۳ دستگاه موتور سيکلت سرقتی و دستگيري يک نفر در این رابطه، خاطرنشان کرد: در این طرح ۴ سارق اماکن خصوصی دستگیر و تاکنون به چند فقره سرقت اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد در پایان، کشف يک فقره سرقت در معابر و اماکن عمومي و دستگيری ۳ نفر در این رابطه را نیز از دیگر دستاوردهای این طرح برشمرد و تصریح کرد: اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت توامان در دستور کار پلیس قرار داشته و ماموران برابر قانون با هرگونه اقدامات هنجارشکنانه برخورد خواهند کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.