سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای فاز دوم دهکده پسماند در آینده‌ای نزدیک

شهردار منطقه ١٣ گفت: اسکان کارگری، فاز دوم مسیر پیاده روی و مرکز خدمات اورژانس از طرح‌های جدیدی است که به تصویب رسیده است.

محمد هادی علی احمدی اظهار کرد: تعدادی از اعضای شورا یا امروز یا در گذشته در منطقه ۱۳ سکونت داشته اند و سال‌ها با دو مجموعه ساصد و دوشان تپه انس گرفته بودند و امروز شاهد اقدامات انجام شده هستند.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به باز شدن کنار گذر پیروزی به امام علی (ع)، یادآور شد: از ۱۲۵۰ هکتار وسعت منطقه برای ۹۷ هکتار توافق شده و هشت درصد وسعت منطقه در ماه‌های اخیر آزاد شده است.

وی با بیان اینکه ما سال قبل چندین پروژه خوب داشتیم، تصریح کرد: بزرگترین نیروگاه خورشیدی شهر تهران که سال‌ها به مناقصه می‌رفت و برنده نمی‌شد، در بوستان سرخه حصار احداث شد.

علی احمدی با اشاره به فعال شدن دهکده پسماند و تلاش برای اجرایی شدن فاز دوم آن، خاطرنشان کرد: اسکان کارگری، فاز دوم مسیر پیاده روی و مرکز خدمات اورژانس از طرح‌های جدیدی است که به تصویب رسیده است.

شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه ضعیف‌ترین ساختمان مناطق ساختمان منطقه ۱۳ بوده است، یادآور شد: تلاش می‌کنیم انتقال این ساختمان تا مردادماه انجام شود تا مردم نیز راحتتر به آن دسترسی داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.