سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عجیب‌ترین رکورد گینس؛ دویدن با لباسی از آتش + فیلم

جاناتان ورو در یک مسابقه عجیب با پوشیدن لباس محافظ، در حالی که در شعله‌های آتش بود با دویدن مسافت، ۲۷۲.۲۵ متر رکورد قبلی ۲۰۴.۲۳ متر را شکست.

 یک آتش‌نشان ۳۹ ساله فرانسوی، به نام جاناتان ورو، با پوشیدن لباس ایمنی و در حالی که غرق در شعله‌های آتش بود، مسافتی حدود ۲۷۰ متر را دوید و رکورد تازه‌ای را در گینس به ثبت رساند. رکورد قبلی در این زمینه، متعلق به آنتونی بریتون از بریتانیا بود که مسافت ۲۰۴ متر را با لباسی آتشین دویده بود. جاناتان همچنین رکورد دیگری را با دویدن یک مسیر ۱۰۰ متری بدون اکسیژن در طی ۱۷ ثانیه به ثبت رساند.

این آتش نشان این رکورد‌ها را به ثبت رساند، زیرا می‌خواست رکورد‌های جهانی گینس را جابجا کند. او همچنین می‌خواست به خود ثابت کند که به عنوان یک هنرمند آتش نشان می‌تواند همیشه فراتر برود.

جاناتان سه ماه را صرف آماده سازی برای رکوردشکنی خود کرد. او این رکورد را در زادگاهش، هابوردین فرانسه انجام داد، زیرا می‌خواست این کار را در شهری که در آن رشد کرده و در همان پیست دو و میدانی که در دوران جوانی‌اش در آن تمرین می‌کرد، انجام دهد.


بیشتربخوانید


جاناتان ورو، هم به عنوان آتش‌نشان و هم بدلکار حرفه‌ای مشغول به کار است. او به رکورد‌های جهانی گینس گفت که همیشه به آتش علاقه داشته و از کودکی در حال آتش‌بازی بوده است و هر روز تلاش می‌کرد تا آن را به واقعیت تبدیل کند.

با این حال، جاناتان قصد توقف در اینجا را ندارد. او گفت: من هنوز چیز‌های زیادی برای تلاش و رکورد‌های زیادی برای رسیدن به آن دارم.

در ادامه لحظات هیجان انگیز این رکورد شکنی توسط جاناتان ورو را مشاهده می کنید.

منابع: خبرآنلاین، فرارو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۱ تير ۱۴۰۲
آتش نشانی کار سختی است
با جانشان بازی می کنند
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۱ تير ۱۴۰۲
بیشتر افرادی که تو آتش سوزی یا وقتی آتش میگیرن فوت میکنن به دلیل کمبود اکسیژن پیش میاد چون آتش تمام اکسیژن اطراف طرف را میبلعد ولی این درصورتی هست که بدن هم سوختگیش درحدی نباشه که منجر به فوت شود!
دراین فیلم هم بدنش که با لباس عایق پوشیده شده ،پس میمونه کمبود اکسیژن که با دویدن آتش جلوی صورتش نمیاد که کمبودی حس کنه !
البته بطور کلی گفتم واگرنه همچین کار راحتی هم نیست واگرنه تو گینس ثبت نمیشد !
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۱ تير ۱۴۰۲
وقتی سر مبدا هستی را گم کنی و در جهل مرکب بمانی
رو به سوی کارهای بیهوده می روی . غرب وحشی باغ اروپا