سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح اقدامات معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در بهار ۱۴۰۲

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به تنوع خدمات معاونت امور جوانان در جمعیت هلال احمر استان اردبیل، خدمات این معاونت را در بهار سال جاری تشریح کرد.

سیدعلی حجتی با اشاره به جذب و ثبت ۱۱۷۶ نفر از اعضا در سامانه ساجد در سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با مشارکت ۳۰۰ نفری کانون‌های دانش آموزی المپیاد دانش آموزی را برگزار کرده ایم.

او همچنین به برگزاری انتخابات استانی مجامع کانون‌های جوانان، دانشجویی، روستایی و طلاب با مشارکت ۳۰ نفر از دبیران در سطح استان خبر داد و یادآور شد: در بهار سال جاری انتخابات استانی مجامع کانون‌های دانش آموزی نیز با مشارکت ۴۰ نفر برگزار شد.

سرپرست معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های متفاوت حوزه جوانان از ابتدای سال جاری ادامه داد: اجرای برنامه‌های دهه کرامت با مشارکت ۱۷۰۶ نفر (تجلیل از اعضا، پیاده روی، برگزاری دوره‌های آموزشی و...)، اجرای طرح ملی ارائه خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی با مشارکت ۱۲۹ نفر و ارائه خدمات به ۹۳۴۱ نفر از هموطنان، برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر با مشارکت ۲۳۹ نفر (غبارروبی مزار شهدا، همایش پیاده روی، برپایی ایستگاه سلامت و...) از دیگر برنامه‌های این معاونت در بهار امسال می‌باشد.

حجتی بیان کرد: معاونت جوانان در این ایام همچنین با مشارکت ۲۳۶۱ نفر برنامه‌های ماه مبارک رمضان را با عنوان (برگزاری دعا، برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، کمک به نیازمندان) در برنامه خود داشته است.

به گفته او در هفته هلال احمر نیز معاونت جوانان این جمعیت با مشارکت ۲۶۳۵ نفر برنامه‌های متعددی مانند (دوره‌های آموزشی، مسابقات فرهنگی ورزشی، تجلیل و ...) برگزار کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.