سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توهین‌کنندگان به ادیان الهی را قاطعانه مجازات کنید

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از دادگاه‌ها و نهادهای فعال در عرصه بین‌الملل خواست تا توهین کنندگان به قرآن و ادیان الهی را با قاطعیت محاکمه کنند.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی امروز، دهم تیر طی بیانیه‌ای اعلام کرد: قرآن سوزی و توهین به مقدسات صد‌ها میلیون مسلمان، آن هم در موسم حج و حضور میلیونی حجاج بیت الله الحرام، با هدف مبارزه با عقاید مکتبی مسلمانان و نیز علاقه‌مندان به این آیین دل پسند و عقل گرا، سناریویی تنظیم شده از سوی دشمنان قسم خورده دین اسلام و پیام آور آن حضرت محمد مصطفی (ص) است. جسارت‌های مکرر در سال‌های گذشته به قرآن کریم و سکوت مجامع بین‌المللی و مدعیان احترام به عقاید بشر مصداق بارز همراهی با الحادگری و زدودن روحیه توحیدگری در انسان هاست.

در این بیانیه آمده است: به کدامین دلیل محکمه پسند پلیس سوئد رسما اجازه آتش زدن کتاب مقدس دین و مکتبی را صادر می‌کند که معتقدان به آن در کشور‌های گوناگون جهان با تاسی به آموزه‌های رحیمانه آن، زیستی مسالمت آمیز در بین خود و با سایر ادیان الهی دارند؟

در بیانیه مجمع تقریب همچنین آمده است: آموزه‌های قرآن، سعادت بشریت را در سایه احترام به عقاید پیروان سایر ادیان برای رسیدن انسان، این مخلوق برگزیده خدا به آزادی فردی و اجتماعی نوید می‌دهد و این همان دلیلی است که مستکبران و زیاده خواهان جهانی برای عدم تحقق آن می‌کوشند و با استفاده از ابزار گوناگون از جمله توهین به ارزش‌های مقبول و قابل احترام خداپرستان و اسلام خواهان با آن ستیزه می‌کنند.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به نمایندگی از اعضای محترم خود از مذاهب گوناگون اسلامی در نقاط این کره خاکی ضمن محکوم کردن عمل شنیع و غیر انسانی عاملان توهین به قرآن کریم و حامیان گوناگون آن‌ها از دادگاه‌های صالحه بین‌المللی و نهاد‌های فعال در عرصه بین الملل می‌خواهد اقدامات لازم قانونی و حقوقی را برای مجازات این افراد و نیز جلوگیری از فعالیت توهین کنندگان به ادیان الهی با قاطعیت انجام دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی: ۰
ایرانیومU-238.03
۱۰:۲۴ ۱۱ تير ۱۴۰۲
در سوئیس تف کردن روی زمین جریمه سنگینی دارد. جویدن آدامس و خرید و فروش آن در سنگاپور واویالاست. پوشیدن شلوار توسط بانوان در فرانسه جریمه دارد. در دبی کسی حق ندارد کسی را ببوسد ولو محرمش باشد. تبلیغ کردن هر چیزی در سوئد برای بچه های زیر 12 سال ممنوع میباشد هر چیزی یعنی هر چیزی ولی سوزاندن کتاب خدا در سوئد مجاز است !!!.
ناشناس
۰۷:۴۹ ۱۱ تير ۱۴۰۲
اكه دنياي اسلام همون بار اول قاطع جواب داده بود كار به اين غلطا نمي كشيد
ناشناس
۰۷:۳۵ ۱۱ تير ۱۴۰۲
همه کشورهای اسلامی سوئد را تحریم کنند
حسینی
۰۶:۴۳ ۱۱ تير ۱۴۰۲
کسی اصلا توجه داره که این فرد خاطی خودش عضو حشد الشعبی بوده و عراقی بوده،. روند کاری سوید اینطوریه که برای هر کاری اجازه میدن، چند روز بعد اونجا دسته عزاداری خواهی دید، یا برای عید قربان و غدیر هم اجازه تجمع هست، ولی این سلوان مومیکا از اجازه ای که بهش دادن سو استفاده کرده،. ایا این خراب کارب الان به گردن سوید میفته؟ یا به گردن این عراقی؟
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۰ تير ۱۴۰۲
حتما مجازاتشان مث طبری اونا آزادن کسی باهاشون کاری نداره
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۰ تير ۱۴۰۲
یادمه زمانی بخاطر کرونا مساجد تعطیل و خانه خدا خالی بود.
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۰ تير ۱۴۰۲
این زیر سر پوتین و روسیه است برای خواباندن اخبار شورش گروه واگنر در روسیه !!
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۰ تير ۱۴۰۲
این قضیه قرآن سوزی در این ایام ذی الحجه و مصادف با اعیاد قربان و غدیر در کشوری مثل سوئد خیلی مشکوک و بو دار به نظر می رسد ظاهرا" دستهایی پشت پرده سیاست بی پدر و مادر و با اهدافی خاص این ایام را در آن کشور خاص انتخاب کرده اند!! باید توجه کرد که منفعت چنین حرکتی به چه کسانی یا جریاناتی می رسد!!
علی
۲۱:۵۲ ۱۰ تير ۱۴۰۲
هدفشان نابودی و دشمنی با مسلمانان است و نتیجه این دشمنی و اشتباهشان را خواهند دید
بختیاریوند
۲۱:۴۸ ۱۰ تير ۱۴۰۲
این توهین‌ها به مسلمانان و دین خدا و کلام خدا عواقب بسیار بدی برای غرب دارند
ناشناس
۲۲:۳۳ ۱۰ تير ۱۴۰۲
این زیر سر پوتین و روسیه است برای خواباندن اخبار شورش گروه واگنر در روسیه !!
Asad
۲۱:۰۰ ۱۰ تير ۱۴۰۲
چرا اجازه نمی دهند خداوند خودش آنها را مجازات کنه.شاید هم با گذشت زمان به اشتباه خود پی بردن و توبه کردن .
زاگرسیان
۲۱:۵۱ ۱۰ تير ۱۴۰۲
اسد عزیز این توهین به مسلمانان است و ما هم بندگان خدا و مسلمان
این ترس غرب از مسلمانان و برای سرکوب مسلمانان به هر کار کثیف و غیر انسانی است این را درک کنید خدا کتابش را برای ما فرستاد و گر نه برای خدای عزیز این ریزها هیچ و پوچند
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۰ تير ۱۴۰۲
حققق..
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۰ تير ۱۴۰۲
کمترین کار، تعطیلی سفارت سوئد توی تمام کشورهای اسلامی و حکم قتل اجرا کننده این هتاکی هستش
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۰ تير ۱۴۰۲
بریدن سر توهین کنندگان به قرآن کمترین مجازات آنهاست
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۰ تير ۱۴۰۲
این قضیه قرآن سوزی در این ایام ذی الحجه و مصادف با اعیاد قربان و غدیر در کشوری مثل سوئد خیلی مشکوک و بو دار به نظر می رسد ظاهرا" دستهایی پشت پرده سیاست بی پدر و مادر و با اهدافی خاص این ایام را در آن کشور خاص انتخاب کرده اند!! باید توجه کرد که منفعت چنین حرکتی به چه کسانی یا جریاناتی می رسد!!
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۰ تير ۱۴۰۲
مثل سلمان رشدی حکم این فردی که قرآن سوزی کرده باید اعلام شود.
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۰ تير ۱۴۰۲
والله
سوئد در آتش بدبختی و فقر خواهد سوخت...
توهین کنندگان به قرآن هیچگاه روز خوش ندیدند..
قرآن نماد سعادت بشر است در همه ی کشورها
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۰ تير ۱۴۰۲
این زیر سر پوتین و روسیه است برای خواباندن اخبار شورش گروه واگنر در روسیه !!
عمار .
۱۹:۰۶ ۱۰ تير ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : هیچ دادگاه بین‌المللی زیر نظارت مافیای غربیهای ملعونین این هتاکان خبیث قرآن سوز را مجازات کیفری نمی کنند آنقدر ساده اندیش ساده لوح نباشید تنها مجازات کیفری برای آن کشور دروغگوی طرفدار آزادی بیان این است که بنده حقیر فقیر کمترین مومن مسلمان خدمتتان عرض کرده و می کنم باید اتحادیه جهان اسلام ناب محمدی ص امت واحده رسول الله ص این کشور خبیث سوعد را از هر لحاظ تحریم همه جانبه شوند و تمامی اجناس تجاری را به کشورشان برگردانید و یا بسوزانیدو هیچگونه رابطه تجاری سیاسی اقتصادی تحصیلی علمی و غیره با آن کشور نداشته باشید تا زمانی که آن افراد قرآن سوز را جلوی دوربینهای خبری بین المللی محاکمه کیفری کنند در کشورشان و کتبا و شفاعا از امت واحده حضرت رسول الله ص عذر خواهی کنند و بگویند بنویسند که دیگر چونین اعمال ضد اسلامی را انجام نخواهند داد در کشورشان . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه خداپسندانه .
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۰ تير ۱۴۰۲
توهین کنندگان به ملت ایران رو که با اختلاس و تبعیض و رانت و دزدی سر مردم رو بریده اند رو هم مجازات کنید.چرا قرآن اینقدر براتون مهمه در حالیکه مفاد قرآن رو اکثر شما مسئولین رعایت نمیکنید؟ نکنه قرآن وسیله ایست برای سواستفاده و اختلاس و فرار از چنگ قانون الهی ؟
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۰ تير ۱۴۰۲
همون که کتاب مقدس ونورانی وآیات خداوند متعال را سوزندن باید با سوزادنشون تنبیه بشن درس عبرتی برای بقیه ی کفار بشه
مریم
۱۷:۴۲ ۱۰ تير ۱۴۰۲
باید کسی که به کلام خداوند توهین میکنه خودش وهمراهی کنندگانش مجازات سختی بشن واعدام بشن به بدترین مرگ
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۰ تير ۱۴۰۲
بنظرم اولین کار لازم اینه که یک مسلمون پیدا بشه و درخواست بده تا مثل همون جانوری که قرآن رو سوزاند، بتونه تحت حمایت پلیس پرچم صهیونیزم و پرچم ال جی بی تی یا نوشته ای با محتوای تایید هولوکاست رو آتش بزنه یا با نجاست ممزوج کنه.
قصد ندارم موجب رایج کردن روند اهانت متقابل با کفار شوم ولی فقط آزمون کنیم که آیا پلیس سوئد حاضر می شود در قالب همین آزادی بیان اجازه جسارت به مقدسات همین کفار را بدهد یا نه.
در واقع فقط برای رسوا کردن پلیس سوئد این درخواست داده شود و اگر نپذیرفت آنوقت سیاست یک بام و دو هوای آنها قابل پنهان کردن نخواهد بود.
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۰ تير ۱۴۰۲
متاسفانه اعراب مسلمان سابقه بسیار بدی از انتقال اسلام به جهان دارند.کشتار.تجاوز .قتل عام غیر مسلمانها و ..‌