سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار هرمزگان:

جاسک در حال تبدیل شدن به یک منطقه نفتی است

استاندار هرمزگان گفت: شرکت‌ها و صنایع نفتی مستقر در شهرستان جاسک باید از نیرو‌های بومی در مجموعه خود استفاده کنند.

در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع، استاندار هرمزگان در سفر به شهرستان جاسک با نمایندگانی از اقشار مختلف مردم دیدار کرد. 

در این دیدار صمیمی نمایندگان اقشار مختلف مردم از جمله ورزشکاران، بانوان، صیادان، شورا‌های اسلامی شهر و روستا، هنرمندان، اصحاب رسانه و گروه‌های جهادی، بیش از ٥٠ درخواست را مطرح کردند که استاندار هرمزگان دستور لازم برای بررسی و رفع مشکلات مطرح شده را صادر کرد.

عمده مشکلات مطرح شده در این نشست در حوزه اشتغال، توسعه زیر ساخت فضا‌های ورزشی و هنری، مسکن، بهداشت و درمان و طرح‌های آب رسانی و برق رسانی بود.

 مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این نشست گفت: با اجرای طرح‌های مختلف نفتی در جاسک، این شهرستان در حال تبدیل شدن به یک منطقه نفتی است و شرکت ها و صنایع مستقر در این شهرستان موظف هستند که از ظرفیت نیرو‌های بومی در مجموعه خود استفاده کنند.

دوستی گفت: اعتبار لازم برای رفع مشکل کم آبی در شهرستان جاسک تخصیص یافته و امیدواریم این مشکل تا پایان سال جاری برطرف شود.

او گفت: در حوزه صید و صیادی نیز اتفاقات خوبی رخ داده و زمینه ثبت‌نام شناورداران و صیادان برای اخذ مجوز صید فراهم شده است.

استاندار هرمزگان گفت: مشکلات حوزه بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، اشتغال و فضا‌های آموزشی نیز پیگیری می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.