سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سد بوکان ۲ جوان را بلعید

رئیس آتش‌نشانی بوکان گفت: ۲ جوان به دلیل ناآشنایی با فنون شنا در دریاچه سد این شهرستان غرق شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: روز گذشته ۲ جوان ۲۱ و ۳۰ ساله به دلیل ناآشنایی به فنون شنا در دریاچه سد شهید کاظمی این شهرستان غرق شدند.

رسول معروفی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از این ۲ جوان در نزدیکی روستای «ساری قامیش» به قصد شنا وارد دریاچه سد شده بود، که غرق شد و برای پیدا کردن جسد وی، گروه غواصان «ساتیار» به محل اعزام شدند.

وی افزود: گروه غواصی توانست پس از چند ساعت تلاش جنازه این جوان ۲۱ ساله که اهل شهرستان سقز بود را در دریاچه سد پیدا و برای طی مراحل قانونی به بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان منتقل کند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: امروز(جمعه) جوان ۳۰ ساله دیگری نیز در نزدیکی روستایی «لگز» در دریاچه سد شهید کاظمی بوکان غرق شد و تیم غواصان «ساتیار» برای پیدا کردند جسد وی به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با تلاش‌های غواصان و شناگران ماهر منطقه تاکنون جسد این جوان در دریاچه سد پیدا نشده و تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.

معروفی با اشاره به تجهیز سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان به لباس و تجهیزات غواصی ادامه داد: به زودی یک نفر آشنا به فنون غواصی در آتش نشانی بوکان استخدام می‌شود تا در عملیات‌های نجات و یافتن جنازه غرق شدگان این سازمان را یاری کند.

سد بوکان بزرگرترین سد استان آذربایجان غربی و یکی از سد‌های بزرگ ایران با هسته رسی است که در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان بوکان قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.