سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره مهارت آموختگان اشتغال آفرین در خوزستان برگزارمی شود 

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان از برگزاری ششمین جشنواره مهارت آموختگان اشتغال آفرین استان خبرداد.   

شهرام ملایی هزاروندی گفت: به مناسبت بزرگداشت روزملی کارآفرینی و آموزش فنی وحرفه‌ای و با هدف شناسایی و معرفی الگو‌های اشتغال آفرین مهارت محور به جامعه، توسعه فرهنگ مهارت آموزی و اشتغال درجامعه ششمین جشنواره مهارت آموختگان اشتغال آفرین برگزار می‌شود. 

او می‌گوید: ارائه الگو‌های کارآفرینی مهارت محور، تشویق و ایجاد انگیزه برای راه اندازی کسب و کار جدید و تشکیل بانک اطلاعات مهارت آموختگان کارآفرین از دیگر اهداف این جشنواره است. 

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان گفت: ششمین جشنواره مهارت آموختگان اشتغال آفرین در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود که در مرحله استانی، اشتغال آفرین برتر استان شناسایی و معرفی خواهد شد. 

ملایی هزاروندی گفت: در مرحله کشوری، از میان برگزیدگان رتبه‌های اول تا پنجم استان‌ها، مهارت آموختگان اشتغال آفرین برتر انتخاب و تجلیل خواهند شد. 

به گفته او مهارت آموختگان اشتغال آفرین مراکز آموزش دولتی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد که تاریخ صدور گواهینامه مهارت آنان از اول مهرماه سال ۱۳۹۸ تا مهرماه سال گذشته باشد و در کسب و کار خود حداقل یک نفر دارای گواهینامه فنی وحرفه‌ای را بکار گرفته باشند؛ مجاز به شرکت در این جشنواره هستند. 

ملای هزاروندی گفت: واجدین شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات و انجام مراحل ثبت نام به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.