سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترافیک و ناهنجاری اجتماعی، پیامد نبود زیرساخت در خیابان طالقانی

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع مردم، به بررسی مشکلات محله پل نواب و خیابان آیت الله طالقانی پرداخت.

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی محله پل نواب و خیابان آیت الله طالقانی را قطب پزشکی استان توصیف کرد و گفت: مطب بسیاری از پزشکان در این منطقه قرار گرفته و، چون زیرساخت‌های لازم را ندارد و دسترسی‌های مورد نیاز را ایجاد نکرده اند، مشکلات عمده‌ای مانند ترافیک و ناهنجاری‌های اجتماعی برای اهالی به وجود آورده است.

او افزود: باید یک فکر اساسی برای زیرساخت‌های این محدوده صورت بگیرد، برخی خانه‌های مسافر هم بدون مجوز فعالیت می‌کنند و مشکلات اجتماعی برای منطقه ایجاد کرده اند.

نماینده یزد و اشکذر ادامه داد: این منطقه کمترین سرانه از لحاظ فضای سبز و فضای ورزشی را در محلات یزد دارد که مقرر شد طی دو هفته آینده، بحث روشنایی و تجهیز دو پارک درون محله‌ای پیگیری شود.

او با اشاره به مشکلات آب شرب این محدوده هم اظهار داشت: فشار آب در این محله به شدت کم است و دستگاه‌های مرتبط باید آب شرب مردم را تامین کنند و هیچ عذری قابل قبول نیست.

جوکار با تاکید بر بهسازی رودخانه مرکزی یزد حد فاصل پل نواب و بلوار شهید بهشتی گفت: مقرر شد ظرف یک ماه آینده کار بهسازی آن شروع شود. 

او در خصوص پارکینگ بیمارستان شهید رهنمون یادآور شد: مصوب شد طی دو هفته آینده، مسیر ورودی باز شود و بخشی از ترافیک منطقه را سرو سامان دهد، شهرداری برای بهسازی و آسفالت کوچه‌ها نیز اعتباراتی را تخصیص می‌دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.