سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد توزیع الکترونیکی گازمایع در منطقه زاهدان تا مرز ۶۳ درصد

با روند افزایشی توزیع الکترونیکی گازمایع از اول امسال در منطقه زاهدان، درصد توزیع آن در خرداد ماه به ۶۳ درصد افزایش یافت.

  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، مدیر منطقه گفت: در خردادماه امسال ۱۱ هزار و ۳۴۵ تن گازمایع در سطح منطقه توزیع شده که ۶۳ درصد از این مقدار گازمایع به روش الکترونیکی از طریق زیرساخت بانکی توزیع شده است.

 قربانعلی مردانی افزود: با توجه به الزام قانونی توزیع گازمایع به صورت الکترونیکی، با اقدامات انجام‌شده، شرکت‌های موزع گازمایع منطقه در خردادماه، ۶۳ درصد از گازمایع توزیع شده را به روش الکترونیکی عرضه کرده‌اند و انتظار می‌رود به زودی شاهد توزیع ۱۰۰ درصد این فرآورده به شیوه‌ی الکترونیکی باشیم.

 وی با اشاره به اینکه درصد توزیع الکترونیکی گازمایع از ابتدای امسال روند رو به رشد داشته گفت: درصد توزیع الکترونیکی گازمایع در فروردین ماه سال جاری ۲۳ درصد و در اردیبهشت ماه ۵۵ درصد بوده و در خردادماه شاهد رشد ۶۳ درصد آن بوده‌ایم و این اتفاق خوب با همکاری استانداری سیستان و بلوچستان، دستگاه‌های متولی و نظارتی و شرکت‌های توزیع‌کننده گازمایع و همکاران پرتلاش منطقه محقق شد که این تلاش‌ها شایسته تقدیر است.

مدیر منطقه زاهدان گفت: بالاترین رتبه توزیع الکترونیکی گازمایع در سطح منطقه در خردادماه، مربوط به ناحیه زابل با ۸۲ درصد بوده و در برخی از شرکت‌های آن ناحیه به صورت ۱۰۰ درصد اجرا شده است.
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.