سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع نیازمندی‌های مدارس کم‌برخوردار ملایر

رئیس اداره آموزش و پرورش ملایر گفت: در طرح «شهید روح‌الله عجمیان» نیازمندی‌های مختلف مدارس در این شهرستان رفع می‌شود.

مهدی عابدینی‌نیا با بیان اینکه در راستای کارگروه مردمی‌سازی پروژه مهر ۱۴۰۲ و طرح شهید روح‌الله عجمیان، از پروژه بازسازی مدرسه مانیزان توسط خیّر مدرسه یار بازدید کردیم، گفت: تکریم، همفکری و تبادل نظر با گروه جهادی دانشجویان دانشگاه ملی که در راستای طرح شهید عجمیان مشغول فعالیت‌های عمرانی و تربیتی در مدارس روستا‌های حاشیه سد کلان هستند، جزئی از بازدید بود.

او به مراسم افتتاحیه طرح شهید روح الله عجمیان در مدرسه شهدای روستای نامیله شهرستان ملایر در راستای اجرایی سازی پروژه مهر ۱۴۰۲ (کارگروه مردمی سازی) اشاره و گفت: این طرح با حضور و همکاری گروه‌های مختلف جهادی، جمعیت هلال احمر، بسیج فرهنگیان، بسیج دانش آموزی، بسیج دانشجویی، امام جماعت روستا، اعضای کانون خدمت رضوی، نیرو‌های طرح امین، اولیای دانش آموزان و فرهنگیان جهادگر افتتاح شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش ملایر گفت: نکته مهم این طرح این است که در کنار اقدامات عمرانی، شاداب سازی و زیباسازی مدارس، کلاس‌های آموزشی و فعالیت‌های فوق برنامه تربیتی، هنری، ورزشی، بهداشتی و مشاوره‌ای برای دانش آموزان و اولیاء آن‌ها نیز از طریق نیرو‌های جهادی و خودجوش که در زمینه‌های یاد شده تخصص دارند، برگزار می‌شود.

او گفت: پس از احصای نیازمندی‌های مدارس کم برخوردار حاشیه شهر و روستاها، کاروان جهادی اعزامی متشکل از جهادگران عمرانی، آموزشی و تربیتی پس از عزیمت به مدرسه اقدام به رفع نیازمندی‌های مختلف مدارس در زمینه‌های قید شده می‌کنند.

عابدینی‌نیا گفت: علاوه بر اقدامات فوق قرارگاه عدالت تربیتی و نصب آموزشی برابر شهرستان در نظر دارد اقلام مورد نیاز دانش آموزان مانند البسه، کیف، کفش و لوازم التحریر را فراهم کند و در این خصوص از عموم شهروندان، گروه‌های خیرین مردم نهاد، موسسات خیریه و. به منظور اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی، دعوت به عمل می‌آید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.