سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۳.۵ کیلومتر از چهارخطه الشتر- فیروزآباد زیر بار ترافیک رفت

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سلسله گفت: ۱۳.۵ کیلومتر از مجموع ۱۴ کیلومتر چهارخطه الشتر - فیروزآباد زیر بار ترافیک رفت و ۵۰۰ متر باقیمانده نیز تا پاییز امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

پرویز دانیالی  رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سلسله اظهار کرد: عملیات اجرایی تعریض و چهارخطه کردن جاده الشتر به فیروزآباد، سال ۹۰ در ۲ قطعه تعریف و آغاز شد که قطعه نخست آن به طول حدود هشت کیلومتر سال ۹۵ به بهره برداری رسید.

او با بیان اینکه این چهارخطه یکی از پروژه‌های مهم استان در مسیر ارتباطی شمال غرب به جنوب است، افزود: عملیات قطعه دوم این جاده بدلیل وجود معارضان محلی و نبود اعتبار متوقف و کند شدن روند عملیات اجرایی این طرح شد، اما در سال‌های اخیر با پیگیری‌های مسوولان و تزریق مجدد اعتبار، عملیات آسفالت ۶ کیلومتر دیگر آن انجام شد.

دانیالی بیان کرد: ۵۰۰ متر باقی مانده در محدوده روستای دهرحم نیز در حال اجرای عملیات راهسازی است که تا پاییز امسال تکمیل و به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

او عنوان کرد: در ۵۰۰ متر باقیمانده این محور ۲ پل با دهانه‌های ۱۰ و ۲ متری وجود دارد که عملیات اجرایی آن‌ها به پیمانکار واگذار خواهد شد.

رییس اداره راه و شهرسازی سلسله یادآور شد: عملیات نصب علائم، روشنایی، آشکارسازی مسیر و نصب نیوجرسی در ۲ کیلرمتر از این مسیر هم توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان صورت گرفته است.

او ادامه داد: هر کیلومتر نیوجرسی حدود ۲ تا سه میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و اداره راهداری نیز با توجه به اعتبارات اختصاص یافته در حال انجام نصب نیوجرسی‌های این مسیر است.

 

برچسب ها: راه و شهرسازی ، جاده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.