سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیشترین نقاط پرحادثه استان سمنان در کدام محورها قرار دارند؟

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه ۶۶ نقطه پرحادثه در استان سمنان وجود دارد، گفت: بیشترین نقاط پرحادثه استان سمنان در محورهای سمنان- سرخه- گرمسار- آرادان و محور سمنان- مهدی‌شهر قرار دارند.

منصورکیایی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان  اظهار کرد: مرحله تشخیص و تحلیل نقاط پرحادثه محورهای مواصلاتی استان سمنان آغاز شده و تهیه راهکارهای اجرایی رفع نقاط پرحادثه هر سه سال یک بار در کشور مورد بررسی، بازبینی و پالایش قرار می‌گیرد و اطلاعات تصادف در بازده زمانی سه ساله از مراجع قانونی جمع‌آوری می‌شود.

وی افزود: بعد از جمع‌آوری اطلاعات و تصویب آن در کمیسیون ایمنی راه‌های کشور، داده‌های موجود پایش و پالایش شده و نقاط پرحادثه مجدداً در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی مشخص می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه نقاط پرحادثه به نقاطی گفته می‌شود که با توجه به وضع جاده متغیر هستند و در نقطه مشخصی ثابت نیستند، گفت: به دلیل تغییراتی که در جاده‌ها صورت می‌گیرد، هر سه سال یک بار این نقاط در کل کشور بازبینی می‌شود و در سال ۱۴۰۱ نیز نقاط پرحادثه در استان سمنان مشخص شد.

منصورکیایی اظهار کرد: اثر ایمنی خودروها در کاهش تلفات و جان‌باختگان بر کسی پوشیده نیست و بارها پلیس راهور بر این مهم تأکید داشته و با مستندات کامل اعلام شده که تا چه حد ایمنی خودرو در میزان کشته شدن مردم در تصادفات مؤثر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.